Duyduk, duymadık demeyin! - Tünay Süer

Uğur Mumcu’muzun şu sözlerini bilmem kaç kez yazılarımda tekrarlamışımdır, artık unuttum.
Bir kişiye yapılan haksızlık, bütün topluma karşı işlenen bir suçtur.
Kimi ölüler bize ne kadar yakın, yaşayanların
Birçoğumuz tüm olanlar karşısında bir ölü kadar sessiz kalabildik, tavus kuşu gibi başımızı kumlara gömdük.
Derken 19 Mayıs,29 Ekim Cumhuriyet bayramımız ve Atamızın ebediyete intikalinin yıl dönümü olan 10 Kasımda üzerlerimizdeki ölü toprağı kaldırabildik.
Uyandık. Uyandırıldık. Birlik olduk, Mustafa Kemalin askerleriyiz diye yeri göğü inlettik.
 Önderlik yapan TGB li gençlerimize, Atatürkçü Düşünce Derneği Genel Başkanı Sn. Çölaşan’a, İşçi Partisine, CHP ye ve diğer kurum ve kuruluşlara, duyarlı olan halkımıza gönülden teşekkür ederim.
Şimdi hep birlikte,13 Aralıkta Silivri’de olacağız ve içerideki tutsaklara buradayız diyeceğiz. Kim bilir belki de birlikte döneceğiz!
Yıllardır yazılarımda tekrarladığım ve gönülden istediğim büyük buluşmanın olacağı için çok mutluyum artık.
Belki tekrarlarımla bazılarının canlarını sıktığım ama hiçbir zaman korkmadan ısrarla yazdığım eski yazılarımın  birkaç tanesinden  kısa notlar olarak sizlerle paylaşacağım.
Sesimi, sesimizi birileri duydular.
TSK Muvazzaf ve Emekli Asker Tutuklularımızdan ! ( 02/09/12 )
Değerli okurlarım burada kesiyorum farkındayım çok uzun oldu ama mecburen. Önerilerinizi bekliyorum. İlk önce yüz binleri Silivri’de toplayalım derim ben. Bütün Atatürk çizgisinde olan partilerimize sesleniyorum. Var mısınız?
http://www.kemalistler.org/tsk-muvazzaf-ve-emekli-asker-tutuklularimizdan.html
Mustafa Kemal Atatürk diyor ki! (30.8.2012)
Gönlümden geçeni sizlere söylemeden edemeyeceğim.
Ne isterdim biliyor musunuz? Binler, yüz binler Silivri’ye gitseydik. Neyse o da olacak inşallah. Hele şu uyanış veya kurtuluş, adı her ne olursa olsun mitingler başlasın, bir miting de Silivri’de yaparız davullu zurnalı hem de.
 http://www.kemalistler.org/mustafa-kemal-ataturk-diyor-ki.html
O kilitleri balyozlamak, çekiçlemek, kırmak istiyorum! (5.09.2012)
Onlar yani vatansever, kahramanlarımız bizden uzakta demir parmaklıklar ardında, kilitliler. Allah korusun bir yangın olsa, bir deprem olsa ne olacak ha?
Bir rüya görmek istiyorum. Elimde sihirli bir değnek ve ardımda binlerce insan…
O kilitleri balyozlamak, çekiçlemek kırmak, kırmak tüm kapıları açmak istiyorum.
http://www.kemalistler.org/o-kilitleri-balyozlamak-cekiclemek-kirmak-istiyorum.html
Vur Tayyip vur! (30/09/12)
Bu ülkede insanların hayvanlar kadar değeri yok mu ya?
Hayvanları bende severim yıllarca evimde köpek, kuş besledim. Tabii onları korumamız gereklidir. Ağızları var dilleri yok derler ya, onları korumak bir insanlık görevidir.
Ancaaaakkkkk;
Bir ülkenin aydınları, ordusunun komutanları haksız yere tutuklanmış esir alınmışlarsa, bu insanlar neredeler ya? Neden Silivri’ye gitmezler ha?
25 şehidimiz oldu Kütahya’da neredeydiniz ey hayvan severler?
Onar, onar şehitler verdiğimiz günler neredeydiniz?
Galatasaray’da aralarında spor ve sanat dünyasından tanınmış kişilerin de bulunduğu binlerce kişi olarak toplanıp, hayvan haklarını savunuyorsunuz da, bu vatanın askerlerini, aydınlarını, lime lime edilmiş Atatürk cumhuriyetini savunmak, korumak size ağır bir zül mü geliyor? Onlar için neden bir eylem yapmazsınız veya bir protestoya katılmazsınız. Doğrusu hepsini kınıyorum. 50 bin,100 bin kişi olarak Silivri’ye gidip oradaki insanların haklarını neden aramazsınız? Hiç mi değerleri yok o mazlum insanların? Yazıklar olsun hepinize, yazıklar!.
Böyle duyarsız olmuş Türk Milletine Recep Tayyip Erdoğan ne yapsa azdır. Çünkü bizler tavus kuşu gibi başımızı kuma gömmüşüz ve onun yaptıklarını hak ediyoruz.
http://www.kemalistler.org/tunay-suer-vur-tayyip-vur.html

Kadınların Seçme ve Seçime Hakları
Ülkemizde ilk kez Gazi Mustafa Kemal Atatürk tarafından 1930 yılında kadınların belediye seçimlerine katılmaları sağlanmıştı. Yüce önderimizin büyük çabalarıyla 5 Aralık 1934 te biz kadınlara Seçme Seçilme Hakkı verilmiştir.
İşte bugün birçok Avrupa ülkesinden çok önceleri biz kadınlara verilen bu muhteşem hakkın yıl dönümü. Ancak günü buruk kutluyoruz. AKP ‘in ilkokullara dahi kıyafet serbestliği tanımasının ardında türban ve kara çarşaf ile Türkiye’yi tekrar çağın ardına götürmeyi amaçladığını bilmek günümüze kara bir gölge düşürmektedir. Şeriatla yönetilen ülkelerde bırakın kadın haklarını erkekler bile oy haklarını 1965 yılında ancak elde(Suudi Arabistan) edebilmişlerken, ülkemizin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinde hayati bir misyon üstlenmeliyiz.
Günümüzde Faşizminin yaratmak istediği toplumda, kadının önce başının kapatılması ve sonra da evlere kapatılarak toplumsal hayattan tamamen dışlanmasıdır. Türk kadınının karşı karşıya bulunduğu tehlikeyi gözden kaçırılmamalıyız. Dindar ve kindar gençlik yetiştirilmesine asla izin vermemeliyiz. Okuma oranı çok düşük olan ülkemizde kadınlarımıza Şeriatın ne olduğunu, Atatürk’ün en büyük eserim dediği cumhuriyetin neden yıkılmak istendiğini mümkün olduğunca anlatmalıyız. Senede sadece bir gün, nutuklarla, toplantılarla değil tabi.
İstiklal Savaşımızda erkeğin yanında olan o yürekli kadınlarımızın torunları olarak 4 bir yanı yabancı askerlere mesken kılınan yurdumuzu emperyalist güçlerle iş birliği yapanlardan kurtarmak için bu gün de vatan diye çarpan yüreklerimizle erkeklerimizin yanında mücadelemize devam etmeliyiz.
13 Aralık günü mutlaka ama mutlaka Silivri tutsak evinde olmalı sesimizi yükseltmeliyiz. Bu düşünceler içerisinde burukta olsa tüm kadın yoldaşlarımın bu günlerini kutlar saygılarımı sunarım.
                                                   ****
Çağrılarımı hemen hemen yıllardır yapıyorum.
CHP Parti Örgütü ve Örgüt Yönetimleri Genel Başkan yardımcısı Adnan Keskin ile Hukuk ve Seçim İşleri Genel Başkan yardımcısı Bülent Tezcan imzasıyla İl ve İlçe Başkanlıklarına gönderilen genelgede partililer, yurttaşlarımızla birlikte 13 Aralık günü Silivri’de yapılacak duruşmaya davet edildi.
Nihayet!
Bu habere de inanın çok mutlu oldum.
Yazımı CHP Genel Başkanı Sn. Kılıçdaroğlu’nun doğrularından teki ile bitiriyorum.
“Vicdanını siyasi otoritenin emrine verene yargıç denmez” “Silivri’de hakim var, savcı var, mahkeme var, adalet yok”
Bizler Atatürk’ün askerleri olarak orada olacağız.
Saygılarımla.

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget