'Barzani, Bağımsız Devlet Kuracağını açıklar' demiş miydim?

“Barzani, Bağımsız Devlet Kuracağını açıklar” demiş miydim?
Mesud Barzani, 18 Nisan 2012 tarihinde İstanbul’a gelmiş ve Başbakan Erdoğan ile görüşmüştü. İşte o gün, Barzani’nin ziyaretinin amacının, Erbil’de düzenlemeyi planladığı Kürt Konferansı hakkında konuşmak olduğunu, Erbil toplantısı için de 5 Nisan’da ABD’de görüştüğü Obama’dan izin aldığını Twitter’da ve Facebook’ta yazmıştım. Mesajımı şöyle bitirmiştim, “Bu gelişmelere dikkat edin, çünkü Erbil toplantısı nihai hedefin en önemli aşamasıdır, Barzani, Temmuz ayında bağımsızlık ilan etme düşüncesini açıklayabilir. Niye Temmuz derseniz, bunu da yazacağım.”
Dediğim çıkmayacak, diye beklerken Temmuz ayının sonuna doğru, yani bugün, 30 Temmuz 2012’de, akşam saatlerinde, medyada şu son dakika haberi yer aldı:
Barzani, “Bağımsız Devlet Kurabiliriz….”
Bu tür hatırlatmaların altına hep yorum yapardım, ama bu kez yorum yok…

Gürbüz Evren / Siyaset Bilimci

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget