Yazıklar olsun bana… Helal olsun ABD askerleri için dua edenlere…

31 Mart 2003 tarihinde, ABD’nin the wall street journal gazetesine, “Irak’ta savaşan kahraman Amerikan askerlerinin sağ-salim ülkelerine dönmesi için dua ediyoruz”açıklamasını yap.

10 Yıl sonra, 18 Mart’ta, Çanakkale’de, "Çok açık söylüyorum; Çanakkale'yi anlamayan Türkiye'yi asla anlayamaz. Çanakkale ruhunu anlayamayan milletini anlayamaz, milliyeti de anlayamaz, milliyetçiliği de anlayamaz" diye konuş…

Elhamdülillah, iyi bir Müslüman olduğumu düşünüyorum. Gerçi bunu Allah bilir, ama çevremdekiler öyle söylüyor.

ABD askerlerinin başarısı için hiç dua etmedim. Bırakın dua etmeyi, yapılmamasını bildiğim halde yine de beddua ettim. . ABD askerileri için dua edenlere ise kötü gözle baktım.

Bu durumda, Çanakkale ruhunu da, Milletimi de, Milliyeti mi de anlamamış oluyorum…

Yazıklar olsun bana… Helal olsun ABD askerleri için dua edenlere…

Kısadan hisse, hem ABD askerlerine duacı ol hem de Çanakkale ruhunu herkesten daha iyi anladım havası at…

Hayal ki gerçek oldu…

Gürbüz Evren / Siyaset Bilimci

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget