Bakan Bayraktar yolsuzluk yapıldığını açıklayınca Başbakandan fırça yedi

Bakan Bayraktar yolsuzluk yapıldığını açıklayınca Başbakandan fırça yedi Bakan Bayraktar, basın toplantısından sonra bazı bürokratları tarafından “Başbakan size yine kızacak. Niçin Başbakanın size kızdığını söylediniz.

Bakan Bayraktar yolsuzluk yapıldığını açıklayınca Başbakandan fırça yedi
Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, KC Group’un yolsuzluk yaptığını açıklayarak, TOKİ’yi 55-60 milyon TL zarara uğratıldığını belirtmesi üzerine Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından “azarlandığını” belirtti. Bayraktar, Erdoğan’ın gazetelerdeki açıklamalarını görünce kendisine “Niye açıklıyorsun, niye açık veriyorsun” dediğini ifade etti, “Ancak, Başbakanın da beni azarlamasına alınmadım, kızmadım. Başbakanın bana kızacağını da açıklama yaptıktan sonra tahmin etmiştim” dedi.

Bakan Bayraktar, basın toplantısından sonra bazı bürokratları tarafından “Başbakan size yine kızacak. Niçin Başbakanın size kızdığını söylediniz. Bu haberler gazetelerde yayınlanınca yine zor durumda kalırsınız” uyarıldı. Durumu değerlendiren Bayraktar, çözüm olarak toplantıya katılan gazetecilerin tek tek aranıp, bakanın Başbakanla ilgili sözlerinin, basın toplantısı kapsamı dışında tutulmasını ve yazılmamasını istediler.

“Dolandırıcılığı engelledik”
CHP İstanbul Milletvekili Aykut Erdoğdu’nun gündeme getirdiği KC Group’la ilgili yolsuzluk iddiasını doğrulamasını “şeffaflık” olarak nitelendiren Bayraktar şunları söyledi:

“KC’nin 105 milyonluk TOKİ’nin malını vekaletname alıpta satması, hala aklıma geldiği zaman cinlerim tepeme çıkıyor. Onu biz nasıl kaçırdık. Ama sonra yakaladık onu. Yakalayınca elinde büyük bir malı vardı, o malları aldık. Teminatını yaktık. Zattediyorum 38 milyon TL’ye düştü o bedel. Onu da taksite bağladık, ödüyorlar. Kefil oldu kardeşlerinden bir tanesi. Garanti altına aldık onu. Hemen çarpıtıyor, basın ve muhalefet. Türkiye şeffaflaşşın. Beni tembih te ettiler ‘Sakın bunu deme. Siyasette böyle bir şey olur mu? Bizim bunda zaafımız var, dediğin zaman seni yerden yere vururlar’ dediler. Nitekim herkes bana acaip saldırdı. Millet şimdi sözleşmesini feshediyor. 300 kişi daha dolandıracak mıydı, ne yapacaktı? Onu engelledim.

Başbakanın sözlerine alınmadım
Yaptığım açıklamalardan sonra milletin de bana ‘‘Helal olsun bu adama. Saf saf geldi burada açıkça söyledi.’ Hiç kimse öyle demedi.Başbakanın’da beni azarlamasına da alınmadım, kızmadım. Çünkü Başbakan bana kızacağını tahmin ettim. Onu göze aldım. Bir kabahat olduğu zaman Başbakan bir şey dediği zaman da ben alınmam.”

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget