Sayın Başbakan, bu dünya yalan, yalan! - Tünay Süer

 Sayın Başbakan, bu dünya yalan, yalan!

Sayın başbakan hani dersin ya, ilkleri hep AKP yaşatıyor. Haklısın bu sefere öyle bir ilk yaşattın ki düşman başına…
Cumhuriyet tarihimiz boyunca yani şimdiye dek, yani 88 senedir kimsenin cesaret edemediği bir şeye cesaret ederek gücünü ve cüretini gösterdin.
Açıkçası anlayamadım. Bu nefretin askere mi yoksa cumhuriyete mi. Yoksa her ikisine mi?
Nasıl anlamamı beklersin acaba? Ne düşünmeliyim?
Resmi tören geçişlerini, okullarda Cumhuriyet etkinliklerini iptal etmenin yas ile ne ilgisi var.
Hani derler ya (affedersin ben demiyorum demişler) kel alaka, ne iştir?
Çünkü geçitler, okullardaki etkinlikler Atatürk’e minnetlerin, şükranların sunulduğu anlardır.
O zaman şu geliyor aklıma. Sen Atatürk’ü de sevmiyorsun.
Biliyorum ders kitaplarından İstiklal Savaşımızı, Atatürk ile ilgili ne varsa kaldırdınız ama yetmedi. Sanırım Atatürk’ü silmek, beyinlerden, kalplerden koparıp almak istiyorsun.

(Neden? Neden? Neden? Atatürk ne yaptı sana?)

Yalnız ne var biliyor musun sayın başbakan, bu düşüncenizde asla başarılı olamayacaksınız. Sizlerin bu yaptıklarınız karşısında o büyük şahsiyete sevgimiz inancımız daha da perçinleniyor.
Bana kalırsa Van’daki deprem bahane. Zira bu ülke 88 yıldır çok acı depremler gördü, çok kayıplar verdi ama hiçbir zaman CUMHURİYET BAYRAMI kutlamaları iptal edilmedi.
Çünkü şimdiye kadar gelen iktidarların hiç birinin cumhuriyetle, Atatürk ile sıkıntısı olmamıştı. En azından sizler kadar.
Düşünüyorum da, hani beğenmediğin, kutlamak, kutlatmak istemediğin cumhuriyet sayesinde seni Başbakan yapan millet var ya, seni başbakan yapabilmek için nice şehitler vermiş bu uğurda.
Yazık neden bunları düşünmüyor halkına böyle davranıyorsun. Sen bu milletin bir ferdi değil misin? Sen bu milletin bağrından çıkmadın mı?
Bu bayram bayramların en büyüğüdür bizler için. Bu millet Osmanlının küllerinden sonra tek vücut olarak özgür birey ve bağımsız olabilmek için savaşmış,  7 düvele diz çöktürmüş bir millettir. Bu milletle gurur duymalısın bence.
Van için üzüldük, ağladık oradaki vatandaşlarımıza yardım için adeta birbirimizle yarıştık. Tüm millet tek beden olduk.
26 şehidimiz oldu matem ilan etmedin, Van’da 500 den fazla insanımız öldü yas ilan etmedin.
Televizyonlarda vur patlasın, çal oynasın programlar devam edip durdu.
Eh! Allah aşkına şimdi ben senin bu genelgendeki sözlerine nasıl inanayım ha?
Ya, bir şey yap ne olur, inandırıcı olsun bari.
Son olarak sana bir çift sözüm var sevgili başbakanım. Ne biliyor musun?
Baskılar bizi yıldıramayacak.
Bugün (Sabahın 4 ‘ün de bu yazıyı yazıyorum) bayrağımı kapıp caddelerde sokaklarda olacağım ve Van’da depremde ölen kardeşlerimin,

Şehitlerimizin yaslarını kalbimde saklayacağım ama Cumhuriyet bayramımı da gönülden kutlayacağım haberin olsun.

Tünay Süer

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget