1950’de “Vatan”da çalışırken Kemal Aydar istihbarat şefimizdi, sonra Ankara’da Cumhuriyet’in başına geçti. Yanılmıyorsak “Halkçı” partiden de milletvekili oldu.
Allah rahmet eylesin, ilginç taktikleri vardı, mesela işimiz bitmiş, Sirkeci’ye iniyoruz, arkamızdan seslenirdi:
“-Sağa, sola bakın!”
Sabahları da iş defterinin sonuna bir not düşerdi:
“Adliyeye uğra, mahkemelere bak!”
* * *
Şike davasının birinci yılı doluyor, ortada birkaç tahliye dışında bir şey yok!
Herkesin merak ettiği...
Hangi maçta şike yapılmış? Nasıl yapılmış?
Hangi kaleci tuttuğu topu kaçırmış, gole giden oyuncuya çelme takıp kim indirmiş, topa ve oyuncuya el ense çekilmiş mi?
Bu soruların cevabı yok!
* * *
Oysa var!
Ama herkes Aziz Yıldırım’ın peşinde...
Tamam saha dışında pazarlık yapılır, eğer futbolcu maçı satmışsa belli olmaz mı?
Olması lazım ama olmuyor işte.
* * *
Yalnız geçen bir duruşmada, Galatasaray’dan Eskişehir’e giden Ümit Karan öyle bir laf etti ki!
Avukatlardan Ayhan Sağıroğlu, Ümit Karan’a soruyor; sahada Eskişehir-Trabzon maçı var, Ümit Karan da Eskişehir’de, soru şu:
“-Önündeki takıma arkadaşın Sezer Öztürk’e neden pas vermedin?”
Ümit Karan’ın cevabı:
“-Kendim ilerlemek istedim, belki de Fenerbahçe’nin şampiyon olmasını istemedim.”
Mahkeme başkanı müdahale eder:
“-Demek sahada böyle şeyler yapabiliyorsun?”
“-Ben iyi bir Galatasaraylıyım, gönlümden Fenerbahçe’nin şampiyon olmasını istemem, ama şike de yapmam!”
* * *
Peki bu nedir?
Bırak Fenerbahçe’yi, Galatasaray’ı, şikeyi Eskişehirspor formasını giymişsin, aylığını alıyorsun, bırak şikeyi, bu Eskişehir’e ihanet değil mi? Al parayı, gol atma, attırma...
* * *
Şike var mı, yok mu?
Hele Aziz Yıldırım’la ilgili karar açıklansın, göreceğiz.
* * *
Evet, biz de duyduk, Alex aynen böyle dedi.
Sanıyoruz “FB TV”de...
Söyleşiyi yapan Alex’e soruyor:
“-Şike davasının siyasi olduğunu düşünüyormusun?”
Alex, o ince sesiyle öyle bir cevap verdi ki:
“-Düşüncelerimi söylersem başıma gelecekleri bilmiyorum. Belki de başkanın yanına komşu olabilirim.”
Alex’in başkan dediği Aziz Yıldırım...
CHP Genel Başlanı Kılıçdaroğlu, Aex’in bu sözünü şöyle yorumlamış:
“-Ülkenin geldiği hale bakın... Yabancı bir futbolcu, düşüncelerimi açıklarsam, beni içeri atarlar, diyor.”

Yorum Gönder