Ata’yla alay ettiler ama ceza almadılar

MEB, Atatürk büstüne yaptıkları saygısızlığı fotoğraflayıp internete yayan imam hatipli 4 öğrenciyi cezalandırmadı

Kartal İmam Hatip Lisesi bahçesinde çekilen bu fotoğraf tartışma yarattı...
 İMAM hatip lisesinde okuyan 4 kızın okulun bahçesinde bulunan Atatürk büstüne saygısızca yaptıkları el hareketleriyle çektirdikleri fotoğraf büyük tepki çekmişti. CHP İstanbul Milletvekili Celal Dinçer, imam hatipli öğrencilerin Atatürk’e saygısızca davrandıklarını, çekirdikleri fotoğrafları da internet ortamında Türkiye ve dünyaya yaydıklarını belirtip, MEB’in bu konuda ne yapacağına dair bir soru önergesi sundu.

İlginç gerekçe

Dinçer, “Sayın Başbakanımız’ın özlemini duyduğu dindar nesil ve dindar gençlik, kendi devlet kurucusuna hakaret eden bir gençlik mi olacak” şeklinde soru da yöneltti. Milli Eğitim Bakanlığı ise, Atatürk’e saygısızlık yapan Kartal Anadolu İmam Hatip Lisesi’nin 4 kız öğrencisi hakkında, “Okuldan mezun oldukları” gerekçesiyle disiplin işlemi yapılmadığını duyurdu. Kartal Cumhuriyet Başsavcılığı’nın başlattığı soruşturmada ise dosyaya takipsizlik kararı verilmesinin teklif edildiğini açıkladı.

Asuman Karaca/ Sözcü
Etiketler:

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget