TV'lerdeki Konuşmacılar - Coşkun Özdemir

Televizyonlardaki konuşmacıların bazılarını dinlerken bu insanlar yıllardır bizimle birlikte yaşamıyorlar mı diye düşünüyorum. Çok yukarılardan konuşan bir köşe yazarı “Yo diyor, bu Gezi olayı ile ben artık Erdoğan’a güvenimi kaybettim.” Demek ki bugüne kadar güveniyormuş, helal olsun ona... Onun gibi geç, çok geç uyanan çok sayıda liberal, dönek solcu ve yetmez ama evetçi var. İnsaf be kardeşim diyorum onlara. Gerçekten yeni mi uyandınız yoksa uyku numarası mı yapıyordunuz? 11 yıl önce iktidara gelen ve baş köşeye oturanlar kendilerini ve hedeflerini açıkça ifade etmediler mi?
Cumhuriyete, laikliğe karşı olduklarını, bunların miadını doldurduğunu, artık İslami esaslara dönüleceğini ilan etmediler mi? Bu insanlar yollarından hiç sapmadan kendi doğrultularında hiç hata yapmadan ilerlemediler mi? Türlü bahanelerle, sahte delillerle yüzlerce insanı hapse tıkmadılar mı? Dindar ve kindar gençler yetiştireceğiz diyerek İslami vesayeti adım adım egemen kılıp günlük hayatımıza, giyim kuşamımıza, doğuracağımız çocuğa, yiyeceğimize içeceğimize karışmadılar mı? Tevhidi tedrisat yok edilip eğitim altüst edilmedi mi? Genç çocukların direnişine kadar beklediniz bu yakıcı, bu yıkıcı gerçekleri görebilmek için. İleri demokrasi, büyük kalkınma, Ortadoğu’nun yükselen yıldızı iddialarına karşılık uluslararası demokrasi indeksinde 88’inci, insani gelişmişlik ve kalkınmada Tunus’un, Brezilya’nın ardında 90’ıncı sırada olduğumuzu da mı göremediniz? Şu savunmalara bakar mısınız? Sokaklarda AKP’nin yok ettiği demokrasiyi arayan milyonlar büyük bir oyunun ve uluslararası komplonun, provokasyonların aleti oluyorlarmış. Türkiye’nin yükselişi, cihanın ufuklarında parlayışı hazmedilemiyormuş. Bu zırvaların yenip yutulacağını umut ediyorlar. Bunu başaramayacaklar. Türkiye halkının beyni, aklı, vicdanı, bilinci, ülkenin onurunu kurtarmak üzere harekete geçmiştir. Bu gerçek demokrasi, temel insan hakları ve aydınlanma mücadelesini alt edemeyecekler.

 Prof. Dr. Coşkun Özdemir

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget