Kandil’i bırak Şemdinli’ye bak! - | Mehmet Türker
Şemdinli çevresinde 7 taburla büyük bir askeri harekat başlatıldı!..
Harekat, 2. Ordu Komutanlığı tarafından yönetiliyor!..
Operasyonların bir bölümüne Genelkurmay Başkanı da katıldı!..
Nedir bu?..
Başkomutanlık Meydan Muharebesi mi?..
Hayır, 5 bin askerle yapılan büyük operasyon, Türkiye’nin terörle mücadelesi!..
İlk günde 75 terörist ölü!..
* * *
Anlayamadığımız bir şeyler var!..
Kürtçü partinin Kürtçü Başkanı Selahattin, “PKK 400 kilometrede alan hakimiyeti sağladı” demişti!..
İktidar kanadından çeşitli sesler yükseldi:
“PKK propagandası yapıyor.”
“400 kilometrenin ne olduğunu bilmiyor, ortaokul diploması bile verilmez buna.”
İyi de PKK’nın alan hakimiyeti lafları çıktıktan hemen sonra Şemdinli’de büyük operasyon başlatıldı ve teröristlerin bölgeden sökülüp atıldığı açıklandı!..
115 teröristin de öldürüldüğü bildirildi!..
“Ohhh” dedik!..
* * *
Fakat aradan 15 gün geçtikten sonra aynı bölgede 5 bin asker yeni bir operasyona başladı!..
Komutanlar önce Malatya’da toplandı sonra 7 tabur harekete geçti!..
Genelkurmay Başkanı da orada!..
Demek çok önemli!..
Peki daha 15 gün önce orada bir operasyon tamamlanmamış mıydı?..
O operasyonda terör örgütünün çapulcuları bölgeden atılmamış mıydı?..
Aynı yerde 15 günlük arayla yeni bir operasyon başlıyorsa, ya ilk operasyonda sonuca ulaşılamamıştı ya da terörist unsurlar oraya tekrar yerleşmişlerdi!..
Ayrıca, silahlarını kuşanmış teröristler Türkiye topraklarında, Kato Dağı’ndaki bir yaylada, ölen teröristlerin cenazelerini törenle ailelerine teslim edebiliyorlar, kimsenin haberi olmuyor!..
Anlayamadığımız da bunlar!..
* * *
O zaman bir soru geliyor akla:
“Bu durum terör örgütünün zaman zaman da olsa alan hakimiyetini kanıtlamıyor mu?”
Ama bu kuşkuyu duyanlar Tayyip Bey‘e göre “vatan haini” oluyorlar!..
Terör Kandil’den geliyordu, şimdi içimizde!..
5 bin asker harekete geçiyor, tanklar ilerliyor, jetler havalanıyor, süper Kobra helikopterler bölgeyi ateş altına alıyor!..
Bunlar Kuzey Irak’ta değil Şemdinli’de oluyor!..
* * *
5 bin askeri, 2.Ordu Komutanı’nı, Kara Kuvvetleri Komutanı’nı ve Genelkurmay Başkanı’nı harekete geçiren bu PKK unsurları sınırdan geçip buralara nasıl geldi?..
Şaka değil, “Büyük taarruz” gibi yapılan bu harekat, herhalde 20-30 veya 100-150 terörist için değil!..
İlk operasyonda 115, şimdiki operasyonun daha ilk gününde 75 ölü verdiklerine göre, 1000’e yakın veya 1000’den fazla teröristin orada olması gerekir!..
Bunlar buraya nasıl geldi, nasıl yerleşti, silah, mühimmat, yiyecek içecek gibi lojistik desteği nasıl sağladı?..
Bunun cevabını da Tayyip Bey versin; verebilirse tabii!..
Yuh artık!..
Yeni bir skandal!..
2000 yılından önce SSK’dan emekli olanlara maaşları yanlış hesaplamadan dolayı fazla ödenmiş!..
5 yıl geriye gidilerek bu paralar emeklilerden alınacakmış!..
Herhalde 5 yıl öncesi zaman aşımına uğradığı için diğerleri takip edilemiyor!..
İyi de birader, bu paralar niçin emeklilerden alınacak?..
Hesabı kimler yanlış yaptıysa parayı da onlar ödesin!..
Emeklinin ne kabahati var?..
* * *
Bunun adı da sosyal devlet!..
Sevsinler böyle sosyal devleti!..
Yanlışlığı sen yap, ceremesini üç kuruş maaş alan emekli çeksin!..
Sözüm ona intibak yapacaklar, eski-yeni farkını kaldırıp maaşlarda adaleti sağlayacaklardı!..
Öyle bir intibak geliyor ki emekliyi borçlu çıkarıyorlar!..
İntibak da gerçek intibak olsa bari; tamamen palavra!..
Emekli, bu iktidardan çektiğini hiçbir şeyden çekmedi!..
Hale bak, devlet yanlış yapıyor, faturayı emekliye çıkarıyor!..
Yuh artık!..
SÖZCÜ
Yorum Gönder