Özür dilenmesi gerekiyor

CHP İstanbul 3. Bölge Milletvekili Adayı Sabahat Akkiraz, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın "sanatçı müsvetteleri"

CHP İstanbul 3. Bölge Milletvekili Adayı Sabahat Akkiraz, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın "sanatçı müsvetteleri" sözünden dolayı üzgün olduğunu belirtirken, özür dilenmesi gerektiğini ifade etti. Akkiraz, liderlere "bu seçim sürecinde biraz daha sakin olalım" çağrısında bulundu.

CHP İstanbul 3. Bölge Milletvekili Adayı Sabahat Akkiraz, NTV'de Can Dündar'ın sorularını yanıtladı. Başbakan Erdoğan'ın Hopa mitinginde gerçekleşen olaylarda bir kişinin hayatını kaybettiğini anımsatan Akkiraz, "Bugün Hopa'da bir vatandaşımızı kaybettik. Başsağlığı diliyorum. Başkanımıza da liderlerimize de rica ediyorum, bu seçim sürecinde biraz daha sakin olalım. Böyle üzüntülerimiz olmasın" dedi.
Başbakan Erdoğan'ın "Sanatçı müsvettleri" sözünü değerlendiren Akkiraz, "Ben bana söylenmediğini düşünüyorum. Ama sanatçılara reva değildir. Zor yetişiyor sanatçılar, kıymetlidir. Bence özür dilenmesi gerekiyor. Ben bu konuda üzgün olduğumu belirtmek istiyorum" diye konuştu.
Etiketler:

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget