Terör zirvede onun aklı imam hatiplerde! - Mehmet Türker
Hep yazıyoruz, yeni şehitler eski şehitleri unutturuyor!..
8 şehit!..
10 şehit!..
25 şehit derken…
Bir buçuk günde 12 şehit birden!..
8’i polis, 4’ü asker!..
Aslan gibi vatan evlatları ülkenin bölünmezliği uğruna toprağa düşerken, iktidardakilerin başsağlığı mesajları da otomatiğe bağlandı!..
Aslanlar şehit oluyor, bunlara da başsağlığı mesajı yayınlamak düşüyor!..
* * *
Şemdinli’deki ikinci büyük operasyon haftasını dolduruyor!..
Ne kadar teröristin buralarda yuvalandığını siz hesap edin!..
Maşallah MİT uyumuş, polis istihbaratı uyumuş, askeri istihbarat uyumuş!..
Teröristler bölgeye sızmış (belki de elini kolunu sallaya sallaya gelmiş), silahlarını getirmiş, lojistik destek alabilir hale gelmiş!..
Aksi halde 15 gün devam eden ilk operasyondan sonra ikincisinin başlatılmasına gerek kalmazdı!..
* * *
Valilik sürekli olarak ölü sayısını açıklıyor!..
Son bir ayda ölü terörist sayısı 500 civarında!..
500 ölünün olduğu yerde kaç terörist olabilir?..
Ve bunlar iki büyük operasyona rağmen o bölgeden sökülüp atılamadığına göre sayıları kaçtır?..
1000’den aşağı değilse bunlar nasıl yedirilip içiriliyor ve 7 tabur 5 bin askere karşı nasıl direnebiliyor?..
Yukarıdan jetler, helikopterler bombalıyor, tank harekatları yapılıyor ve operasyon halen devam ediyor!..
* * *
Biz kendi ülkemiz sınarları içinde terörle başa çıkmakta zorlanırken, Kandil’i yerle bir etmekten söz ediyorduk!..
Bu koroya biz de katılmıştık…
Ama görüyoruz ki bu boş bir hayalmiş; Kandil’e varıncaya kadar içeridekilerle başa çıkmaya çalışıyoruz….
HEPAR Genel Başkanı terörle mücadelenin efsane komutanı emekli general Osman Pamukoğlu, mecazi olarak “Hakkari’nin kaybedilmiş olduğunu” ileri sürmüştü de Tayyip Bey öfkeden havalara zıplamış, demediğini bırakmamıştı!..
Bu operasyonlar acaba Hakkari’yi yeniden kazanmak için mi yapılıyor?!.
Ve Tayyip Bey şehit haberleri gelince ancak şunu diyebiliyor:
“Sabr-ı cemil diliyorum”
* * *
Sabır, sabır, sabır!..
Peki nereye kadar sabır?..
Aslan gibi şehitlerimizin cenazeleri gelirken, geziden dönen Tayyip Bey ayağının tozuyla imam hatip lisesi açmaya gidiyor!..
“Türkiye imam hatip okullarıyla yeniden kucaklaşıyor” diye nutuk atıyor!..
Fidanlar toprağa düşerken, onun aklı imam hatiplerde, partisinin vekilleri de imam hatiplilere subaylık yolunun açılmasının peşinde!..
Buna da mı sabır?..
Eyyy Tayyip Bey, bırak şu imam hatipleri de son üç-dört aydır şehitlerimiz için kaç başsağlığı mesajı yayınladığını hatırlıyor musun?..
Hatırlayamaz, çünkü otomatiğe bağlandı!..
“Ulusçulukla”
hesaplaşma!..
Türkiye şehitlerine ağlıyor, Hariciye Nazırı Ahmet, “Ulusçulukla hesaplaşma zamanı geldi” diyor!..
“Ulusçuluk” (ulusalcılık) Türkiye’ye bölünmeyi getirmiş!..
Ulusalcılık ne zaman başladı, Kurtuluş Savaşı‘yla!..
Bunu anlatmaya kalksak kitaplara sığmaz!..
1. Dünya Savaşı sonrası ve işgal yılları…
Bu yılların getirdiği ulus olma bilincini anlamak istemiyor!..
* * *
Türkiye Cumhuriyeti’nin ulus bilinci üzerine kurulduğunu bilmiyor olamaz!..
Ama aslında o dönemle, yani cumhuriyetin ilk 27 yılıyla hesaplaşmaları var!..
“Ulusçulukla hesaplaşma” demesinin anlamı da zaten bu!..
“Zamanının gelmiş olması” ise iktidarda 10 yılı doldurmaları!..
Ayrıca, Yeni Osmanlıcılık bu şahsın rüyasıymış!..
İşte bu şahıs bugün Türkiye’nin dış politikasını yönetiyor, burnumuz da beladan çıkmıyor!..
Türkiye’nin hangi ellere kaldığını görüyor musunuz?..
http://sozcu.com.tr/teror-zirvede-onun-akli-imam-hatiplerde.html
Yorum Gönder