Te Be Me Me... - Bekir Coşkun

Başkan:
Sayın üye... Lütfen efendim... Kanuna Milletvekili günde 400 gram kuzu kuşbaşı yer şeklinde bir ek madde konulması mümkün değil efendim...
Üye:
On gündür et yememiş bir arkadaşınız olarak...
Başkan:
Sayın üye, et yemediyseniz Sayın Burhan Kuzuya öyle bakmayınız efendim... Rica ederim sayın üye...
Üye:
Beslenme eksikliği hususunda, pirzola olsun, biftek olsun, köfte olsun yediysem aha benim de...
Başkan:
İstirham ediyorum sayın üye... Bilhassa beslenme eksikliğinden saçım döküldü sözünü geri alınız... Siz zaten kelsiniz sayın efendim...
Üye:
Bilhassa protein noksanlığından...
Başkan:
Sayın üye... Nereden çıkartıyorsunuz arkadaşların inceldiğini?.. Sayın Muharrem İnce aç kaldığından değil efendim...
Üye:
Yanında salata ile bir miktar az pişmiş...”
Başkan:
Bir dakika efendim... Bazı arkadaşlarımızın düğüne gidip altın takacağım diye zam istemeleri makul olabilir... Kimi arkadaşlarımızın Davulcuya bahşiş de geçici madde olarak girsin şeklinde önerge vermeleri de tutanaklara geçti... Ama pirzola giderleri diye bir madde iç tüzüğe aykırı, rica ederim...
Üye:
Et yemeyecek miyiz?..
Başkan:
Sayın üye efendim et yemeniz lazım, ama muhalefet kelimesinin son hecesinin et olması, muhalefetin etsiz olmayacağı manasına gelmez...
Üye:
İncik tarafından yağsız..
Başkan:
Efendim burası yüce Meclis. Kasap dükkânı mı?..”
Üye:
Sosyal demokr-et olarak...
Başkan:
Efendim bakın bizim iktidardaki arkadaşlarımız memleketi yediler, kimse duymadı... Siz 400 gram et yiyeceksiniz diye millete rezil oldunuz...
Üye:
On gündür et yememiş birisi olarak...
Başkan:
Zıkkımın kökünü ye... Kestim koyunu... Pardon sözünüzü...

Bekir Coşkun/Cumhuriyet

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget