Aferin sana bay milletvekili! - Emin Çöleşan

CHP 34 yıl aradan sonra Bolu’dan bir milletvekili çıkarmayı başarmış. Kutların, başarılar dilerim!
Milletvekili seçilen Tanju Özcan, medyaya yansıyan haberlere göre ziyaretlerini yapmaya başlamış. İlk ziyaretini ise AKP Bolu İl Başkanlığına yapmış.
Bay Özcan‘ı burada AKP‘”liler karşılamış, sarılıp öpüşmüşler. Orada şöyle demiş:
“Vatandaşlar bize birlikte çalışın mesajı verdi. AKP milletvekilleri ile birlikte elimden geleni yapacağım. Şimdi bir de helalleşmek lazım. Bir milletvekili olarak ilk ziyaretimi size yapıyorum ve bunun öenmli olduğunu düşünüyorum. Hakkınızı helal edin.”
Sarılıp öpüşmek, helalleşmek çok güzel bir şeydir de, ilk ziyaretin oraya yapılmış olması çok anlamlıdır! CHP‘nin listeye koyup aday gösterdiği bazı şahısların AKP ile böylesine içli sışlı olması muhteşem!
Konya başta olmak üzere bu yakınlaşmayı seçim öncesinde epey yerde gördük. Bazı CHP adayları ve il başkanları, illerine gelen AKp’li bakanların yanında dolanıp onlara övgüler düzmeye utanmıyordu. Onların bazısı seçildi, bazısı ise neyse ki seçilemedi.
Ben bu CHP milletvekillerinin az da olsa bir bölümünden kuşku duyduğumu ititraf edeyim. Bunların yakın gelecekte AKP ile işbirliğine girmesinden, hatta anayasa değişikliğine olumlu oy vermesinden endişe ediyorum.
Medyada bundan birkaç gün önce hayali kulis iddiaları yer buldu. Bu iddia çok tartışıldı:
“Sağ kesimden gelip CHP’den seçilen Mehmet Haberal, Sinan Aygün ve aytun Çıray partiye uyum sağlayamaz, bir süre sonra CHP’den ayrılırlar…”
Ötekilerinin çoğunu bilmem de, ben bu üç ismi de yakından tanıyorum. Üçü de benim dostlarımdır…
Ve onlar bırakın partilerine ihanet etmeyi, CHP2nin en sağlam, en güvenilir milletvekilleri olacaklardır.
Atılan çamur, onlara satanşanların yüzüne buşacaktır.

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget