Dalya - Gündüz Akgül

Dalya - Gündüz Akgül

Sevgili Dostlar,
İzninizle bu gün biraz kemdimden bahsetmek istiyorum…
Emekli olduktan sonra bir şeylerle uğraşmak gereğini duydum…
Okuma alışkanlığım olmakla birlikte salt okumakla zamanın geçmeyeceğini anlayınca yazmaya karar verdim…
Çünkü ülkemin her konuda kötü günlere doğru gittiğini görüp, bu olumsuzlukları düzeltmek isteyenlerin yanında taşın altına elimi koymayı görev bildim…
2001 yılından beri aralıksız amatörce yazıyorum…
Aradan 15 yıl geçmesine karşın, hala kendimi amatör yazar olarak kabul ediyorum…
 Yazılarım bazen gazetem Cumhuriyet’te, devamlı haftalık bir yerel gazetede ve birçok internet sitesinde (köşe yazarı olarak) devamlı yayınlandı ve halen yayınlanmaya devam ediyor…
Siyaset ve Cumhuriyet tarihi meraklı olduğum konular, hukuk mesleğim olduğu için genelde bu iki saha yazılarımın konusunu oluşturuyor…
Yazarken tek amacım, gençlere ulaşmak, kötü giden durumun onların aydın geleceğini kararttığını anlatmak ve tehlikeyi görmelerini sağlamaktı…
Bu amacımda karınca kaderince başarılı olduğumu, ilk zamanlar yazılarımın altına yazdığım ileti adreslerime gelen olumlu eleştirilerden anlayınca, mutlu oldum…
Başlangıçta adımın altına ileti adresimi de yazıyordum. Zaman içinde, internette yazılanların büyük bir sansür altında olduğunu görünce, yazılarıma yanıt verenler bir suç işlerde zarar görür endişesiyle (çünkü yanıt verenlerin bir bölümü kamu görevlisiydi), ileti adresimi yazmaktan vazgeçtim…
O iletilerin bir bölümünü siz dostlarla paylaşmak istiyorum…
Bende adları saklı olmakla beraber kamu görevlisi olanların adlarının yerine (X) koyacağım…Bunu 1000’inci makale olarak yayınlamayı düşündüğüm için başlığını “DALYA” koydum. Ancak acil yazmam gereken konular araya girince, bu yazı 1002’nci oldu . Yine de başlığını değiştirmedim.
Eğer bu kısa açıklamalarımı da bir makale sayarsanız bu 1002’nci makalemdir…

04.05.2016
Gündüz AKGÜL 
Emekli Cumhuriyet Savcısı

İşte o yanıtlar:
   Kime: Gündüz Akgül (gunduzakgul@hotmail.com)
         Sayın Akgül;
           MEB'nın Özel okulların idari bölümlerinden Atatürk köşelerinin kaldırılması kararının yargıdan dönmesi üzerine yazdığınız yazıyı zevkle okudum. Tebrik ederim."Yargı teslim alınıyor,alındı,alınacak." sözleri ortalıkta dolaşırken,emekli de olsa bir yargı mensubunun,bu konuda verilen doğru ve yerinde karar üzerine olumlu yazı yazması,toplumu daha da yüreklendirmiştir.Cumhuriyetin bugünlerde sizin gibi insanlara ve bu tür yazılara fazlasıyla ihtiyacı vardır.Ümitler tükenmemiştir ama,tükenmeye yönelmiştir.Yazınız adeta,toplumun ümit ateşi üzerine dökülmüş benzin gibi olmuştur.
          Size tekrar teşekkür ediyorum. Cumhuriyetin değerli kazanımlarının sahipsiz olmadığını gösterdiniz Sağlık ve başarılar.
          A.Güneysu

Sayın Gündüz Akgül,
Ege meclisindeki son yazınızı okuyunca dayanamayıp bir yorum yazdım.
Hayır, bunu kabul edemeyiz. Geleceği karanlık görüp mücadeleden vazgeçmemek gerektiğini anlatır Atatürk diyerek devam ettim yorumuma.
Olan bitenlerin senaryosu yazılmış bir oyun olduğuna ben inanıyorum. O nedenle senaryoyu yazanlar ve oyuncular değişmedikçe oyun devam edecek . Seçimler de bu oyunun bir parçası.
Yeni bir senaryoya gereksinim vardır Türklerin yazacağı.....İnsanlığın buna ihtiyacı var.
Dediğiniz gibi tarih boyunca, herşey bitti dendiği anda harekete geçen bir milletiz. Küllerimizden yeniden doğarız biz.
Nasıl diye soranlara... ne yapacağız diye soranlara.... biz yapacağımızı yapacağımız zaman biliriz cevabı veriyorum.
Damarlarımızdaki asil kanda bu bilginin varlığına inanıyorum.
Lütfen devam....bilgilenmeğe, bilgilendirmeğe...sonuna dek. Tabii ki sadece yazmak yetmez...fikir üretmek, yol göstermek, örnek olmak, harekete geçmek de gerek zamanı geldiğinde... Eminimki bu çabalar olmasaydı çoktan amaçlarına ulaşmışlardı.
Sizler gibi insanları görmek, varlıklığınızı bilmek bizlere güç vermektedir.
Çabalarınız için teşekkürler,
Saygılarımla,
 Ayhan Eyikoçak

To: gunduzakgul@hotmail.com
Subject: Yürekli savcılar..
Sayın savcım,
Yazılarınızı mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum ve sizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.
25 Hazirandaki yazınızda RTE’nin Urfa’da Sayın Sezeri nasıl yuhalattığını ve bundan da nasıl keyif aldığını gayet güzel anlatmışsınız.
Sizin gibi savcıların emekli olması çok üzücü.
Dr. (X)

To: gunduzakgul@hotmail.com
Subject: Teşekkürler
Sayın Gündüz Bey; Ulu Önder Atatürk'e yazdığınız mektup internetten bana ulaştı ve okudum. Cumhuriyetçi bir ailenin 19 yaşındaki çocuğu olarak ne kadar duygulandığımı size söylemek istedim. Aynı zamanda anlattıklarınız dahilinde Sayın İsmet İnönü'den sonrakilerin bizleri nasıl o eski kafaya sürüklemeye çalıştığını gördüm. Mektubunuz için çok teşekkürler. Beni ve benim gibi düşünen birçok daha Türk gencini bilgilendirdiniz. Emin olun ki bizim gibiler bu cumhuriyete ve Ulu Önder'in ilkelerine her zaman sahip çıkacağız. Kadıköy Anadolu Lisesi son sınıf öğrencisiyim(Eski Maarif Koleji).Arkadaşlarıma da sizin bu mektubunuzu ulaştırdım. Bizler oldukça cumhuriyetimiz hep yaşayacak.Tekrardan çok sağolun.
Emre Atalay

To: gunduzakgul@hotmail.com
Merhaba Gündüz Bey,
 Öncelikle ellerinizden öpüyorum. Şuan hukuk fakültesi 4.sınıf öğrencisiyim. Geleceğin hukukçu adayı olarak size en derin sevgi ve saygılarımı sunarım. Mektubu gözlerim dolu dolu ve tüylerim diken diken olarak okudum. Cumhuriyetin bekçisi bir genç olarak bugünümden utanç duymaktayım zira verilen emanete sahip çıkılamadı ve bundan sonra elimizden ne gelir bilmiyorum.Bu vatan için ne yapılması gerekiyorsa elimizden gelen her şeyi yapacağımızı Yüce Atatürk’e ve size söz veriyorum saygılarımla.... Erkan Akça



Kimden: Ülkü Recep Bassoy (E. Başkonsolos)
Kime: gunduzakagul@hotmail.com
Konu: İrtica
Sayın Akgül,
Bu güzel yazınız için teşekkür ederim. Ulku Bassoy


Suay Karaman
Yanıtla | 25 Nisan 2016
Kime: gunduzakgul@hotmail.com
Sayın Akgül,
Çok teşekkür ederim.
23 Nisan ile ilgili yazınızı profesyonel yazarlar bile yazamaz günümüzde.
Kutluyorum, selamlarımla

SUAY

Not: Yazamadığım çok ileti var. Fazla zamanızı almamak için bu kadarı ile yetiniyorum.
Tüm doslarıma sevgi ve saygıalrar sunuyorum.

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget