Mafya Babaları gibi! - Tünay Süer

ABD’nin “terörizmi finanse eden kişiler” listesinde yer alan ve kırmızı bültenle aranan El Kaide finansörü Yasin el Kadı’yla iş ortaklığı, rüşvet ve de yolsuzluğa karıştığı iddiası ile savcılık tarafından aranıyordu.
Hakkında zorla ifadeye getirilme kararı vardı.
Ama o günlerdir kayıptı.
Artvin, Batum, Bakü’de olduğu iddia ediliyordu.
Şurada şu otelde, burada bu otelde görüldüğü söyleniyordu.
Herkes ona kaçak gözüyle bakarken bir de baktık ki başbakan babasının makam otosunda ve yanı başında.
                                                                       ***
Yüzlerce koruma arasında Karacaahmet Mezarlığı'nda anne ve babasının mezarlarını ziyarete gelen başbakanı bir an mafya babalarına benzettim.
Onlarda öyle çok koruma ile gezerler yasa masa dinlemezlerdi ya!
Tabi bunları filmlerden biliyorum.
Televizyondan izlediğim kadarıyla bu bir film değil gerçeğin ta kendisiydi.
Mezarlığa yüzlerce koruma ile giren kara camlı, kapkara bir araba!
Arabadan önce içeri koşturan birçok adam,
Sonra aracın sağında, solunda koşuşturan korumalar.
İnanın bu koşuşturmalara yatan mevtalar bile merakla birbirlerine soruyorlardır.
Ne oluyor kardeş? Nedir bu sarsıntı yukarıda ne oluyor acaba?
                                                                             ***
Vay canına ne zor ya!
Mafya babası da olmak çok zor,
Bizim başbakan gibi başbakan olmakta.
Her an heyecan ve ölüm korkusu!
Oysa ben ne başbakanlar gördüm, ne cumhurbaşkanları,
Markette kuyruğa girmiş alışveriş yapıyorlar veya Atatürk gibi halkın yanında onlarla birlikte denizde yüzüyorlar.
Bir insan neden kendi halkından böylesine korkar acaba?
Oysa bu halk sevdiğini korumak için, sırasında canını veren bir halktır.
                                                              ***
Başbakan aranan oğulcuğunu yanına almış “ işte ben buyum, var mı bana yan bakan” dercesine
dolaştı dün.
En büyük benim, benden büyük yok ben ne dersem o olur havasındaydı.
“Yargı da neymiş, ben ne dersem o olur” diyor kendince ama adam haklı.
Hep böyle olmadı mı senelerce?
Herkes karşısında selam durdu ağzından çıkan kanundu.
Başbakan şanslıydı.
Neden mi?
Karşısında adam gibi muhalefet yapacak yoktu.
Meydanı hep boş buldu.
Yoksa aranan oğlunu yanına takıp böylesine rahat olur muydu?
Şanslı olan sadece o değil tabi.
Herkesin böyle bir babası yok.
Mesela;
Silivri, Hasdal, Maltepe, Sincan’da ve diğerlerinde
Demir parmaklıklar ardına kapatılan yurtseverlerin böyle başbakan babaları hiç olmadı.
Olsun isterler miydi?
Haşaaa!
Bunun sözü bile edilemez. Çünkü öyle olsaydı, kahraman yurtsever olmalarına imkân olmazdı.
                                                          ***

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun "Erdoğan beni tehdit etti" diyen Savcı Zekeriya Öz'le ilgili; "devlete hizmete etmiş savcı söylüyorsa doğrudur” demesi günlerdir basında Öz'e sahip çıktığı anlamında anlaşıldı.
Savcı yalan söylemez diye düşünmek hatalıdır. Her savcı bir değildir. Armutlarla elmaları ayırmak gerek.
Cümle hatalıdır ve yanlış anlaşılmaya da açıktır.
Bana kalırsa Kılıçdaroğlu bu sözleri art niyetle söylemedi.
Zekeriya Öz’ün devlet görevi yaptığı doğrudur.
Yapmadı mı?
Bal gibi de yaptı.
Ergenekon ve Balyoz kumpaslarının baş sorumlusu o değil midir?
Bunları ne adına yapmıştı?
TC adına değil miydi?
Ha, şimdi başbakan onu tehdit ediyormuş, elbette doğru olabilir bunu yadsıyacak ne var ki?
Öküz öldü ortaklık bitti derler buna.
Öz tehdit almışsa ki doğru olduğunu var sayalım hata, hata ile yıkanmamalıdır.
Doğrusu öyle olmalıdır ama ben, yalanlar üzerine işlenmiş senaryolar ile yurtseverlerimizi yıllardır hapislerde çürüten, özgürlüklerini elinden alan, ailelerini perişan eden, bu adamın bizlerin canlarını böyle yaktığı için hiçbir sözüne inanmam.  Çektiğimiz acıları inşallah o da katbekat çeker derim.
TC.Tünay Süer
13.Ocak.Pazartesi

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget