Haydaaaa! - Tünay Süer

Haydaaaa! - Tünay Süer İçine cin mi girdi yoksa şeytan mı çarptı? Ne oluyor be usta? Apık sapık konuşmaya başladın… Söylenecek sözlermidir yani? Teröristler kadar onurlu, gururlu olmalıymışız.

Haydaaaa! - Tünay Süer
İçine cin mi girdi yoksa şeytan mı çarptı?
Ne oluyor be usta?
Apık sapık konuşmaya başladın…
Söylenecek sözlermidir yani?
Teröristler kadar onurlu, gururlu olmalıymışız.
Sultan ol, padişah ol, dünya lideri ol,
İçinden ne geçirip istiyorsan,
Kendince ol…
O entari giyen canilerle…
Gözünü seveyim ama sakın beni karıştırma.
Onlarda gurur, haysiyet olsa zaten terörist olmazlardı.
Askeri, polisi kendi vatandaşını kahpece sırtından vurmazlardı.
Bombalarla bigünah insanları katletmezlerdi.

Bana öyle geliyor ki aslında sen,
İsmet Paşanın sözlerinden feyz aldın.
Bir memlekette namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça,
O memlekette kurtuluş yoktur.
Bu sözler öyle sözlerdir ki her devirde geçerlidir.
Anlamı;
Zorluklar karşısında iktidar sahiplerinin ve toplum bireylerinin de birlikte aynı
cesaret ve kararlılığa sahip olmalarıdır.
Senin söylediğin sözlerle uzaktan yakından ilgisi yoktur.
Geçtiğimiz yıllarda da buna benzer sözler etmiştin.
Hani 17-25 Aralık operasyonlarının ardından iki çift laf demiştin ya
Hırsızlık babadan oğula geçer diye.
Sosyal medyada rekor kırmıştın.
Senin içine cin kaçmış veyahut ta şeytan seni tutsak almış.
Demek ki doğru düşünüyorum
Aksi halinde koskoca cumhurun başı böyle sözler etmez diyorum.
Ey! Ustaların ustası,
Ey! Benim dünya liderim,
Vallahi sen kendini okut üflet,
Her ikisini de def et…
                                                      ***
Bekaroğlu sunduğu rapor sonrası kendisine gösterilen tepki için;
"Onlar parti tabanından gelmiyor. Çoğu İşçi Partilidir. Beni infaz etmeye kalkanların sosyal demokratlıkla ilgisi yoktur. Beni eleştirenler faşisttir” demiş.
Çok komiksin Bekaroğlu.
Sen parti tabanındanmısın ki tabandan söz ediyorsun.
Geldiğin yerler belli.
Fazilet Partisi, Saadet Partisi, Müslüman Sol Partisi (Halkın sesi)…
Kadınlara ayrılmış kadın kotasından parti meclisine girerek bir kadının hakkını gasp ediyorsun, sonra sosyal demokrasiden söz ediyorsun.
                                                             ***
Laiklik yeni anayasada olmamalıymış.
Türkiyeli olmalıymışız.
Affedersin ama sen kim oluyorsun da partinin genleri ile oynamaya kalkıyorsun.
Sen kimsin ki Atatürk ve CHP’nin kurucu değerlerine demode, bayat diyorsun?
Senin yerin CHP değil Türkiye'de bir İslâm Devleti ve hilâfet rejimi kurmak, Türk Milleti'ni dini esaslara dayanan bir hukuk düzenine sokmak isteyen AKP olmalıydı.
Sana daha fazla söz etmek istemiyorum.
Zira sen görevini yapıyorsun.
Burada bir hatalı varsa o da ne Mevlana gibi ne olursan ol gel diyen Kılıçdaroğlundadır.
Şaşıyorum.
Halen Bekaroğlu bunları yazdı diye onu eleştirmek kadar haksız bir şey olamaz.
Bu rapor Parti Meclisinin resmi raporu değil.
Farklılıklara tahammül yok mu?
“Demokrasi insanların görüşlerini rahatça açıkladığı rejimdir “diyor.
Peki, o zaman neden Birgül Ayman, Süheyl Batum, Nur Serter gibi vekillerimize tahammül edemediniz?


İçine cin mi girdi yoksa şeytan mı çarptı?
Ne oluyor be usta?
Apık sapık konuşmaya başladın…
Söylenecek sözlermidir yani?
Teröristler kadar onurlu, gururlu olmalıymışız.
Sultan ol, padişah ol, dünya lideri ol,
İçinden ne geçirip istiyorsan,
Kendince ol…
O entari giyen canilerle…
Gözünü seveyim ama sakın beni karıştırma.
Onlarda gurur, haysiyet olsa zaten terörist olmazlardı.
Askeri, polisi kendi vatandaşını kahpece sırtından vurmazlardı.
Bombalarla bigünah insanları katletmezlerdi.
Bana öyle geliyor ki aslında sen,
İsmet Paşanın sözlerinden feyz aldın.
Bir memlekette namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça,
O memlekette kurtuluş yoktur.
Bu sözler öyle sözlerdir ki her devirde geçerlidir.
Anlamı;
Zorluklar karşısında iktidar sahiplerinin ve toplum bireylerinin de birlikte aynı
cesaret ve kararlılığa sahip olmalarıdır.
Senin söylediğin sözlerle uzaktan yakından ilgisi yoktur.
Geçtiğimiz yıllarda da buna benzer sözler etmiştin.
Hani 17-25 Aralık operasyonlarının ardından iki çift laf demiştin ya
Hırsızlık babadan oğula geçer diye.
Sosyal medyada rekor kırmıştın.
Senin içine cin kaçmış veyahut ta şeytan seni tutsak almış.
Demek ki doğru düşünüyorum
Aksi halinde koskoca cumhurun başı böyle sözler etmez diyorum.
Ey! Ustaların ustası,
Ey! Benim dünya liderim,
Vallahi sen kendini okut üflet,
Her ikisini de def et…
                                                      ***
Bekaroğlu sunduğu rapor sonrası kendisine gösterilen tepki için;
"Onlar parti tabanından gelmiyor. Çoğu İşçi Partilidir. Beni infaz etmeye kalkanların sosyal demokratlıkla ilgisi yoktur. Beni eleştirenler faşisttir” demiş.
Çok komiksin Bekaroğlu.
Sen parti tabanındanmısın ki tabandan söz ediyorsun.
Geldiğin yerler belli.
Fazilet Partisi, Saadet Partisi, Müslüman Sol Partisi (Halkın sesi)…
Kadınlara ayrılmış kadın kotasından parti meclisine girerek bir kadının hakkını gasp ediyorsun, sonra sosyal demokrasiden söz ediyorsun.
                                                             ***
Laiklik yeni anayasada olmamalıymış.
Türkiyeli olmalıymışız.
Affedersin ama sen kim oluyorsun da partinin genleri ile oynamaya kalkıyorsun.
Sen kimsin ki Atatürk ve CHP’nin kurucu değerlerine demode, bayat diyorsun?
Senin yerin CHP değil Türkiye'de bir İslâm Devleti ve hilâfet rejimi kurmak, Türk Milleti'ni dini esaslara dayanan bir hukuk düzenine sokmak isteyen AKP olmalıydı.
Sana daha fazla söz etmek istemiyorum.
Zira sen görevini yapıyorsun.
Burada bir hatalı varsa o da ne Mevlana gibi ne olursan ol gel diyen Kılıçdaroğlundadır.
Şaşıyorum.
Halen Bekaroğlu bunları yazdı diye onu eleştirmek kadar haksız bir şey olamaz.
Bu rapor Parti Meclisinin resmi raporu değil.
Farklılıklara tahammül yok mu?
“Demokrasi insanların görüşlerini rahatça açıkladığı rejimdir “diyor.
Peki, o zaman neden Birgül Ayman, Süheyl Batum, Nur Serter gibi vekillerimize tahammül edemediniz?
Tünay Süer

Erdoğan'ın sildirmek istediği konuşma: HIRSIZLIK

Yorum Gönder

[blogger][disqus]

Kemalın Askeri

{blogger#https://www.blogger.com/profile/11745102543774252838}

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget