Müjde koalisyonu kuruyorum! - Gündüz Akgül

Müjde koalisyonu kuruyorum! - Gündüz Akgül
Beyler, Bayanlar…
Sandık başına gittiniz oyunuzu kullandınız ve dediniz ki…
13 yıldır iktidarda olan AKP bu işi beceremedi, bizleri siyasi, ekonomik, demokratik, hukukun üstünlüğü konusunda memnu etmedi. Bu nedenle ona sarı kart gösterip size iktidar yolunu açıyorum…
Üç muhalefet partisi olarak yan yana gelip iktidar olun, seçim alanlarında bizlere verdiğiniz sözlerinizi gerçekleştirin…
Nafile oylarınız boşa gitmiş…
Muhalefet partilerinin her biri, armudun sapını, üzümün çöpünü bahane gösterip yan yana gelemiyor ve sizi hayal kırıklığına uğratıyor…
Anlaşıldı, iş yine bana düştü. Şu koalisyonu kurayım da sizi bu sıkıntıdan kurtarayım…
İşte önerim…
Madem ki yurttaşlar AKP’nin olumsuzluklarını görüp kendinse sarı kart gösterdi, o zaman muhalefet partileri olarak hiç olmazsa şunu söyleyin…
Ey AKP,
Tek başına iktidar olmamanla birlikte, sana iktidar yolu açıyoruz, azınlık hükümetini kur sana güven oyu verelim. Neden olduğun tüm olumsuzluklarını (yolsuzluk savları, ihalelerde şeffaf davranmama, tüm güçleri tek elde toplama, yandaş kadrolaşma, doğayı bozma, torba yasalarla hukuk düzenini bozma, israf, Cumhuriyet rejiminin temel değerleriyle oynama, çağdaş eğitim birliğini bozma) sen düzelt, aksi halde üçümüzün çoğunluğu var, gerekirse yasa çıkarır her olumsuzluğun ayrı ayrı hesabını sorarız deyiverin…
Yan yana gelip hükümet kuramıyorsanız ve AKP’ye bunu demiyorsanız, niçin varsınız?
AKP, bu hükümeti kurar ve yanlışlarını farkına varıp düzeltirse, bir dahaki seçimde üçünüzde AKP’nin arkasında nal toplarsınız…
Bunun farkında mısınız?
Farkında iseniz, hemen yan yana gelip tez elden hükümeti kurun…
Değilseniz, “kendi düşen ağlamaz” durumuna düşersiniz…
Sevgili yurttaşlar…
Kusura bakmayın, müjde verdim ama yine hükümeti kuramadım…
Muhalefet partileri yanaşmıyor…
AKP, asla yanlışını kabul edip dönüş yapmıyor…
Anlayacağınız kabahat bende değil…
Siyasi partiler, seçim sonucundan hala gereken dersi çıkarmamış…
Hadi ben kaçtım…

27.06.2015
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget