İnanmıyorum! - Gündüz Akgül

İnanmıyorum! - Gündüz Akgül
07 Haziran 2015 günü yapılan Genel seçimlerde iktidarı kaybeden AKP Genel Başkanı! Pardon Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, o günden beri görünmezken 4 gün sonra,  4. Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Töreni'ne katılarak şaşırtan savlarda bulundu…
Bakın ne diyor…

“- Türkiye’yi hükümetsiz, Türkiye’yi başsız bırakan, egolarına mahkûm olanlar, ne tarihe ne de milletimize bunun hesabını veremezler. Onun için de anayasal yasal süreç içerisinde herkes egolarını bir kenara koyup, bir an önce ülkemizde hükümet kurulmalı”
13 yıldır iktidarda bulunan AKP Genel Başkanlığını ve AKP ile bağını koparmadan Cumhurbaşkanlığı yapan Erdoğan, bu süre içinde egosuna yenilmeseydi ülke asla bu zor günleri yaşamayacaktı…
Haklı olsa da, olmasa da, her konuda dediğim dedik, ego değil de nedir?
Yüksek yargıyı verdiği karardan ötürü küçümseyerek, “Efendi bu senin değil, Diyanet’in işidir” demek…
Rektörüne, “Kimsin sen? Otur oturduğun yerde” demek…
“Bize Ak Parti demeyip de AKP diyenler edepsizdir” diyerek yurttaşını küçüksemek…
Çitçisine, “Lan terbiyesizlik yapma, hadi ananı al git buradan” demek…
Ego değil de nedir?
Herkesi küçümsemek değildir de nedir?
Acaba Erdoğan ülkeyi getirdiği noktada tarih önünde milletine hesap verebilir mi?
Bunu tarih net olarak yazacaktır…

“-Asla, kimse, hangi siyasi olursa olsun, ben deme hakkına sahip değildir, biz demek zorundayız.”
-Benim Bakanım…
-Benim Valim…
-Benim Milletvekili…
-Benim Savcım…
-Benim vesaire, vesairelerim…
Diyen ben değilim. Erdoğan’dır…
Biz veya bizim dediğini duyan var mı?

“-İçinde bulunduğumuz sürecin Türkiye’nin kazanımlarına halel getirmeden geride bırakılması hususunda her türlü çabayı gösteriyorum, göstermeye devam edeceğim.”
Sayın Erdoğan,
Bu süreci sağlıklı yürütecek ve Türkiye’nin kazanımlarına zarar vermeyecek şekilde çaba göstermesi gereken kişi, sizin hükümeti kurma yetkisi vereceğiniz parti Genel Başkanı ve kurulları ile onunla koalisyon kuracak diğer partilerin Genel Başkanları ve kurullarıdır…
Her zaman olduğu gibi siz olaya müdahale ederseniz, süreç sizin arzuladığınız şekilde sonuçlanırsa sağlıklı olarak değerlendireceğinizi, sizin istemediğiniz şekilde sonuçlanırsa sağlıksız olarak değerlendireceğinizi peşinen biliyoruz…
Tüm yurttaşların en az sizin kadar yurdunu sevdiğini ve iktidar olacakların ülkeyi düzlüğe çıkarmalarını istediğini bilmeni istiyorum…
Ne yazık ki söylemleriniz yine çok şaşırtıcı…
İnanmak istiyorum, ama yıllardır siyasi çizginizi ve söylemleriniz bildiğim için inanamıyorum…
Ne demiş atalarımız. Dinime küfreden bari Müslüman olsa…

12.06.2015
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget