Başkanların başkanı kimin başkanı? - Gürbüz Evren

Başkanların başkanı kimin başkanı? - Gürbüz Evren
1976 yılında Milli Selamet Partisi İstanbul-Beyoğlu İlçe Gençlik Kolu BAŞKANI oldu.
Yine 1976 yılında Milli Selamet Partisi İstanbul İl Gençlik Kolu BAŞKANI oldu.
1984 yılında Refah Partisi İstanbul-Beyoğlu İlçe Başkanı oldu.
1985 yılında Refah Partisi İstanbul İl Başkanı oldu.
27 Mart 1994 tarihindeki Yerel Seçimde İstanbul Büyükşehir Belediye BAŞKANI oldu.
14 Ağustos 2001 tarihinde Adalet Kalkınma Partisi Genel BAŞKANI oldu.
14 Mart 2003 tarihinden başlayarak 2014 yılına kadar ülkenin en önemli BAŞKAN sıfatlarından birini aldı ve BAŞBAKAN oldu.
28 Ağustos 2014 tarihinden itibaren en büyük BAŞKAN konumuna ulaşıp Cumhur’un BAŞKANI oldu.
Türkiye’de bundan daha büyük BAŞKANLIK yok iken ve 60 yıllık ömrünün 40 yılı BAŞKANLIK ile geçmişken, adeta annesinden BAŞKAN doğmuşken, bir fani daha ne ister ki…
Allah’ım bunca BAŞKANLIK neden bazılarına yetmiyor?
29 Mart 2004 tarihinde yapılan Yerel Seçimde, hasbelkader DSP’den Ankara-Etimesgut Belediye BAŞKAN Adayı olmuştum. İki aylık seçim çalışması sırasında beni tanıyanlar, aradan geçen 11 yıla rağmen halen bana BAŞKAN diye hitap ediyorlar. Ben de avunuyor, “Aç siyasetçi rüyasında kendini BAŞKAN görürmüş” durumunda idare ediyorum.
Allah korusun ya benim durumumda olsa ne yapardı bu fani?

Gürbüz Evren /Gerçekgündem

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget