Tünay Süer: Mitoman ve mitomaniye!

Tünay Süer: Mitoman ve mitomaniye!
Erdoğan mitinglerinde sık sık;
İşte bu toprak var ya bu toprak, ah benim kardeşlerim 780 bin kilometrekareyle vatan toprağıdır. Burada kimse ameliyat yapamaz. Kimse operasyon yapamaz. Bunun tamamı tek millet, Türk milletinindir, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarınındır. Hepsi ama saydım ya bütün etnik unsurlarla beraber hepimizin" demeye başladı.
Nasıl bir kişiliktir inanın hayret etmekteyim.
Bir yandan Barış, Açılım ayakları ile tavizler vereceksin Türkiye’nin bölünmesine göz yumacaksın, öte yanda böyle konuşacaksın.
Diyarbakır’da kutlanan Nevruzda PKK paçavraları altında İmralı’daki bebek katilinin ve Kandildeki Bayık denilen sözde komutanın görüntülü mesajlarında Türkiye’yi tehdit edişlerine izin vereceksin. 
APO’ ya özgürlük, özgür Kürdistan sloganlarını duymayacaksın, görmeyeceksin!
Türk bayrağını yasaklayacaksın, tabelalardan TC yi kaldıracaksın ama sonra o bayrakla seçim propagandanı yapacaksın..
Bu ne ikiyüzlülüktür?
Biryandan “bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır, toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır” diyeceksin ama vatan uğruna şehit olanlara kelle diyeceksin.
Bu ne tutarsızlıktır?
Bunlar camileri ahır yaptılar, hem laiklik hem Müslümanlık olmaz, bunlar benim başörtülü kızıma saldırdılar diyeceksin.
Ortalığı kan gölüne çevirmek için  provokatörlük yapacaksın.
Edirne’de “Dün Çanakkale’de şehitliklerimizi ziyaret ederken o korkunç saldırının olduğu mekânları ziyaret ederken 99 yıl önce orada kahramanca savaşan Mehmetçiklerimizi yâd ettim.
Bir avuç buğdayla, bir kâse buğday çorbasıyla günlerce idare etmek zorunda kaldılar. Düşmanın en modern silahları karşısında yetersiz toplarla, o eski tüfeklerle kahramanlık destanı yazdılar” diyerek duygu sömürüsü yaparken, bir yandan kendisini protesto eden halkın üzerine, polisini ölümüne saldırtacak, canlara kıyacak, benim polisim destan yazdı diyeceksin.
“Kardeşlerim, evvel Allah biz gelirken dedik ki, yolsuzluğu ortadan kaldıracağız, yasakları kaldıracağız, yoksulluğu kaldıracağız. İşte bizim iktidarımız bunları başardığı için biz bugün güçlüyüz, daha da güçlü olacağız ”diyeceksin, bu tutarsız davranışlarla neredeyse bize kafayı yedireceksin.
Hey Allahım hey! Yolsuzluğu ortadan kaldıranı sevsinler...
Tapeler ortalıkta uçuşuyor, ayakkabı kutularındaki dolarlar, yurolar fakir fukaranın rüyalarına giriyor.
Yasakları kaldıracağız diyor ama milletin haber alma özgürlüğüne taş koyup Tivetteri kapatıyor.
Bazı kitleleri kandırmayı başarıyor, din iman diyerek nutuklar atıyor.
Gel de çıldırma!
Başbakan hasta dediğimde haklıyım.
Mardin mitinginde ''30 Mart seçimlerinde vereceğiniz oylar, Mısır’da şehit olan Esma kızımızın ruhuna gidecek'' der mi normal bir insan?
                                               ***
Başbakanın hastalığını araya araya buldum galiba.
Bakın tıp dilinde buna Mitomani deniliyor.
Mitomani, yalan söyleme hastalığıymış.
Mitoman ise mitomaniye yakalanmış kişi demekmiş.
Mitomani bir çeşit dürtü kontrol bozukluğu olarak tanımlanıyor. Mitomani hastalığına yakalanmış kişi, çevresindeki insanlara amaçsız ve sebepsiz şekilde yalanlar söylermiş.
Bizim başbakan tıbbı bile şaşırtacak gibi zira yalanların amacı var. Yüce Divanda yargılanmamak, bir müddet daha iktidarda kalmak.
                                                 ***
TBB Başkanı Metin Feyzioğlu’nun Twitter yasağı konusunda nöbetçi mahkemeye yaptığı başvuruya mahkeme" yargı tarafından alınmış bir yasak kararı yok" diyerek, ret yanıtı vermiş.
Feyzioğlu yaptığı açıklamada "Twitter'ın kapatılması kararı yargı kararı değil, idari karardır" dedi.
Buyurun ne düşünürseniz düşünün.
Benim ise diyeceğim, ülkemizde Demokratik ve Anayasal hukuk düzenin kalmamış olduğunun açıkça anlaşılmasıdır. Oligarşik ve despotik bir yönetimle yönetildiğimizin resmidir tüm bunlar. Hatta buna faşizm de diyebiliriz.
                                                     ***
Ergenekon davasının gerekçeli kararının yazımı tamamlanmış.
Vallahi gülüyorum.
Kumpas olduğu iktidar tarafından itiraf edilen bir dava ve kapanan mahkemelerin gerekçeleri!
                                                   ***
Bu gece yasaklı Twitter'a ülkenin cumhurbaşkanı girerse elbette ben de girerim dedim bol bol tiwit attım.
Bu arada gelenleri de okudum tabi.
Çok hoş sözler vardı.
Bakın bir vatandaşımız ne demiş:
Başbakan Twitteri yasaklar, Başkentin Başkanı Twitter mitingini iptal ettiğini Twitter'den duyurur. Ülke değil tımarhane anasını satayım!
Güldüm, çok güldüm ve rahatladım.
Hakikaten bu adam hep birlikte bizi çıldırtacak galiba. Aman aklımıza sahip çıkalım.
Sevgiyle kalın,

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget