Yeni felaketlere doğru - Tünay Süer

Yeni felaketlere doğru - Tünay Süer 15 Temmuz darbe girişiminin üzerinden 17 gün geçmesine rağmen tehlike geçmedi diyen AKP iktidarı halen kitleleri bedava taşıtlarla meydanlara taşıyor.

Yeni felaketlere doğru - Tünay Süer
15 Temmuz darbe girişiminin üzerinden 17 gün geçmesine rağmen tehlike geçmedi diyen AKP iktidarı halen kitleleri bedava taşıtlarla meydanlara taşıyor.
İyi güzel de bu toplamaların artık AKP propagandasına dönüşmesini görmekteyiz.
Yani işin tadı kaçmaya başladı bence.
Başbakan Binali Yıldırım konuşmalarında başkomutanımız, cumhurbaşkanımız Erdoğan diyor.
Meydanlarda Erdoğan posterleri ve “Domra” şarkısı çalınıyor.
Domra şarkısı bildiğiniz gibi Erdoğan’ın seçim şarkısıdır.
“Göründüğü gibi olan
Gücünü milletten alan
Recep Tayyip Erdoğan” diye uzayıp gidiyor…
TGRT ve Kanal 7 de durmadan AKP li guruplar gösterilirken Erdoğan’a övgüler yağdırılıyor.(Diğer bu tür kanallara bakmadığım için bilmiyorum.)
Meydanlarda kardeşlik, birlik ve beraberliğimizi gösterecek demokrasi nöbetiydi hani bu?
Sonra nedir bu Kanun Hükmünde kararnameler?
Efendim asker sivilleşmeliymiş…

E…O zaman ona nasıl asker diyeceğiz?
Efendim askeriye bilmem hangi bakana bağlanacakmış, yok efendim Genelkurmay başkanlığı cumhurbaşkanına bağlanacakmış.
Yahu bunlar askerliği doğru dürüst yapmadıkları için bihaberler…
Askerde emir komuta zinciri olmadan ordu olabilir mi?
Bunlar askerliği şirket gibi yönetmek istiyorlar.
Beyler! Ordu sivilleşmez, sivil yönetime hesap verir.
Allah korusun, bir harp çıksa askerlikten anlamayan bir bakan mı veya kim strateji belirleyecek?
Türkiye’nin içi dışı ateş çemberine dönük ve tehlike içindeyken hem halkı bölmek hem de TSK yı yok etmek hangi çok akıllıdan çıkıyor acaba?
Yetmedi mi Ergenekon, Balyoz, Andıç, Poyraz köy gibi komplolarla askere çektirdiğiniz.
Yahu hakkında gözaltı çıkan veya savcılığa çağrılan nice subaylarımız kendi ayaklarıyla gidip teslim olmadılar mı?
Amerika veya diğer dış ülkelerde olanlar bile koşa koşa gelip tutuklanmadılar mı?
Hangisi kaçtı?
Kendisini peygamber zanneden veya onunla konuştuğunu söyleyen ruh hastası katil, vatan haini örgütün başı Pensilvanyadaki haini şimdi mi anladınız?
Unutmayın bir zamanlar elini öpüp övgüler yağdırıyordunuz.
Kısacası o örgüt, TSK’ya girip önemli konumlara gelmelerini sizlere borçludur.
Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ’u bir programda izledik.
Erdoğan’a başbakanlık döneminde tehlikeyi söylemiş ama onun kendisine “Yok komutanım, siz büyütüyorsunuz” dediğini anlattı.
Sanki şimdilerde FETÖ yerden bitmiş gibi davranmanın âlemi nedir?
Yani yılanın serpilip büyümesini siz sağladınız.
Her gün doğudan gelen şehit haberleri ve 15 Temmuzda 238 vatandaşımızın ölümlerinden sizler sorumlusunuz.
Bunu unutmayın…
                                                         ***
Yine başladık, her gün beşer onar Doğu ve Güneydoğudan şehit haberleri geliyor.
Belki de o bölgelerdeki askerlerimizi, polislerimizi FETÖ’nün asker kılığına girmiş katilleri yönetip yönlendiriyorlardı
Belki de gizliden istihbaratı da onlar veriyorlardı.
Kendi halkına silah sıkan,  TBMM’sini bombalayan bu canilerden her şey beklenir.
Mustafa Kemal’in askerlerini başkalarıyla karıştırmaya hakkınız yoktur.
TSK ya güvenin ve askeri rahat bırakın.
Atabeyler davasından hapiste kalan tek subay olan eski Yüzbaşı Murat Eren'i neden hala özgür bırakmıyorsunuz?
Anlaşılır gibi değil.
                                                    ***
AKP nin yapmak istediğinden anladığım, FETÖ cüler gidecek ama ERDO’cular gelecek.
Yok, böyle bir şey…
Sonra nedir bu başkomutan aşağı, başkomutan yukarı?
Başkomutanlık bu kadar ucuz mu ya?
Mustafa Kemal Atatürk’e başkomutanlık meclis tarafından verilmişti.
Hayatının büyük bir bölümü savaş alanlarında savaşarak geçmiş bir dehaydı o…
Bize bu ülkeyi ve özgürlüğümüzü veren, bunun için hayatını hiçe sayan bir eşsiz bir değerdi o.
Askeri başarısını dünya takdir etmiş ve İstiklal Savaşımızı kazanmamıza mucize gözüyle bakılmıştır.
Türkiye’de bir tek başkomutan olmuştur o da Gazi Mustafa Kemal Atatürk’tür.
Ve benim ebedi başkomutanımdır.
Öyle, “ben % 52 ile seçilen cumhurbaşkanıyım demekle, halkı sokaklara dökmekle başkomutan olunmaz…”
İstihbarat zafiyeti var bu ülkede.
MİT ne işe yarar?
Sivillerden oluşturulan MİT böyle oluyor demekki…
Erdoğan, FETÖ'nün büyük ölçüde sızma yaptığı askeri okulların kapatılacağını açıkladı.
Bu İmama kızıp camiyi yıkmaya benziyor.
Okulların ne suçları var.
İçeriyi temizlersin ve gelecek olanları incelersin okul açık kalır.
Ha, çoktandır Kuleli kapatılacak deniliyordu zaten.
Ne de olsa Boğazın en güzel yerinde.
200 yıllık askeri okul acaba hangi yandaşa peşkeş çekilecek diye düşünüyorum.
Askeri okulların kapatılması birilerine rant tesisleri olmaz inşallah.
15 Temmuz bize bir kez daha gösterdi ki bu halk vatanın varlığı tehlikeye düştüğünde ayırım yapmadan birleşiyor.
Şimdilerde Erdoğan’ın hata yapmaması, kararlarını akıl süzgecinden geçirip öyle vermesi gerekir.
Tam toplumsal bir uzlaşı olmuşken eski hatalarını tekrarlamamalıdır.
Gördüğü gibi bedeli çok ağır olmaktadır.
Mesela 30 Ağustos Zafer Bayramı bizim en büyük bayramımızken neden yasaklıyorsun diye sormazlar mı?
Atatürk ilkelerinin ülkemizin ve ordumuzun zor günlerinde bizlere güç veren en büyük esin kaynağımız ve çocuklarımızın, geleceğimizin güvencesi olduğu unutulmamalıdır.
Yoksa Allah korusun yeni felaketlere doğru yol alırız.

Yorum Gönder

[blogger][disqus]

Kemalın Askeri

{blogger#https://www.blogger.com/profile/11745102543774252838}

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget