Kendimi nasıl savunurdum?-Güner Yiğitbaşı

Dün gece korkunç bir rüya gördüm, ATATÜRK ve ilkelerinin hayranı ve uygulayıcısı, insan hak ve özgürlüklerine, hukukun üstünlüğüne,demokrasiye ve cumhuriyete inanan

Kendimi nasıl savunurdum?-Güner Yiğitbaşı
Dün gece korkunç bir rüya gördüm, ATATÜRK ve ilkelerinin hayranı ve uygulayıcısı, insan hak ve özgürlüklerine, hukukun üstünlüğüne,demokrasiye ve cumhuriyete inanan ve bu değerleri sürekli savunan bir kişi olmamıza rağmen, at izinin it izine karıştığı 15.Temmuz hain ve kanlı darbe girişiminin yarattığı belirsizlik ortamında yanlışlıkla olsa gerek, FETÖ terör örgütü üyesi olduğum gerekçesiyle beni de gözaltına almışlar ve savcının karşısına çıkarılmışım, savcı bey'in bana, sen Fetullah GÜLEN'in falanca lisesinde okumuş ve oradan mezun olmuşsun, 17/25 Ararlık süreci ile 15.Temmuz darbe girişiminden önceki tarihlerde Gülen Cemaatine az miktarda para ve kurban yardımında bulunmuşsun, senin FETÖ örgütü mensubu olduğun konusunda ihbarlar var, kendini savun bakalım dediği anda,kabus içinde uyandım.


Neyse ki; gerçek değil bir rüyaymış, çok sevindim.

Saate baktım, sabah olmak üzere, saat 06.10 bu kabustan sonra gözümüze uyku girmedi tabi.

Beni aldı bir düşünce, kendi kendime sordum, bu rüya değil de gerçek olsaydı, gerçekten; namaz kılan, Fetullah GÜLEN Cemaatinin açtığı bir lisede okuyarak mezun olan, bu cemaatin; zararsız, ülkemizdeki anayasal düzeni zorla yıkmak isteyen bir terör örgütü haline getirildiğinin, ellerindeki devlet imkanlarına ve istihbaratına rağmen, bizi idare edenler tarafından dahi bilinmediği dönemde, bu cemaate hayır amaçlı olarak az miktarda para ve kurban bağışında bulunmuş ve bu nedenlerle, FETÖ suçlamasıyla gözaltına alınmış olsaydım, suçsuzluğumu dile getirmek için kendimi nasıl savunurdum'u düşünmeye başladım.

Bir süre düşündüm ve kararımı verdim.Öncelikle beni sorgulayan polis,savcı ve hakime aşağıda sıraladığımız soruları sorardım.

-Özellikle 15.Temmuz 2016 darbe girişiminden sonra, ülkemizin anayasal düzenini zorla değiştirmek amacıyla kurulan silahlı bir terör örgütü olduğu kesinlik kazanan FETÖ örgütünün kurucusu ve lideri Fetullah GÜLEN kimdir, bu kişi ve örgütü bugünkü korkunç durumuna nasıl gelebilmiş ve devletimizin yargısına, emniyetine, milli eğitimine ve milli savunmasına sızarak buralarda yoğun bir şekilde kadrolaşabilmiştir?

-Bu örgüt devlete sızarken, kimler yardım edip elinden tutmuştur?

-Ana muhalefet partisi, Fetullah Gülen ve cemaatinin ülkemizde F tipi illegal bir yapılanmanın içine girmiştir diyerek iktidarı uyarıp, Fetullah Gülen Cemaatinin amacının kötü olduğunu, bunların araştırılmasının gerektiğini mecliste dile getirerek,bu konuda araştırma önergeleri verdiğinde; Fetullah Gülen cemaatinin araştırılacak bir yönü yok, onlar suç örgütü değildir, yasal dini bir cemaattir diyerek, ana muhalefet partisinin verdiği meclis araştırma önergelerini oylarıyla reddettirenler ve bu örgütün, bugünkü aşamaya gelmeden ipliğinin pazara çıkarılmasının önüne set çekenler kimlerdir?

-Fetullah Gülen ve cemaati için, “ne istediler de vermedik” diyenler kimlerdir?

-Dini siyasete alet edenler, alınları secdeye deyenlerden kötülük gelmez diyenler kimlerdir?

-Fetullah Gülen cemaatinin, ülkemizde ve yurt dışında tüm dünyada  açtığı okulları methederek göklere çıkaranlar, cemaatin yurt dışı okullarını, yurt dışında ülkemizin ve Türk dilinin tanıtımını yapıyorlar diyerek, cemaat okullarını destekleyenler, cemaatin düzenlediği Türkçe Olimpiyatlarını, dershaneleri alkışlayanlar, cemaatin altın nesil yetiştiriyoruz yalanlarına kananlar ve bugün, “biz bunlara yıllardır saf saf inandık ve alkışladık, şimdi bu tiyatro kapandı” diyerek dövünenler kimledir?

-Amerikada yaşayan Fetullah GÜLEN'i Amerikada ziyaret ederek ellerini öpen, bir emrinin olup olmadığını soranlar kimlerdir?

-2013 yılının ekim ayında, bir kalp rahatsızlığı geçiren Fetullah GÜLEN için,geçmiş olsun mesajları gönderenler, bu geçmiş olsun mesaj ve dilekleri için Fetullah GÜLEN'in Zaman Gazetesinde kendi imzasıyla yan yana iki sayfa halinde yayınladığı teşekkür ilanında isimlerine yer verilen iş adamları, sivil toplum kuruluşlarının ilgilileri, üst düzey devlet adamları, bakanlar, milletvekilleri kimlerdir?

-Fetullah GÜLEN cematinin; devletin emniyetine, yargısına, milli eğitimine ve ordusuna sızarak buralarda kadrolaşmalarını, bu kişilerin atanma kararlarına imza atarak bizzat sağlayanlar kimlerdir?

-17/25 Aralık soruşturma süreci  ve 15.Temmuz darbe girişiminden sonra; emniyet, yargı, milli eğitim ve milli savunmada,cemaatçi oldukları iddiasıyla toplu olarak görevlerinden alınan kamu görevlilerinin, bu kadrolara atanmaları kararlarının altında  kimlerin imzaları bulunmaktadır?

-Fetöcülerin devlete sızmalarında etkin rol oynayan, memur alımı için yapılan sınavlarda soru çalarak sahtekarlık yapanların üzerlerine gitmeyen ve bu iddiaları objektif bir şekilde araştırmayarak bu sahtekarlıkları zamanında ortaya çıkarmayanlar kimlerdir?

-Devlet kadrolarına atanmada Gülen Cemaatine yakın ve mensup olmayı teşvik eden ve atanmalarda Gülen cemaatine yakın olmayı tercih nedeni sayanlar kimlerdir?

-Anayasa mahkemesi raportörü iken, önce Denizcilik Müsteşar yardımcılığına getirilen ve 31 gün sonra da yüksek bürokrat kontenjanından Anayasa Mahkemesine üye seçilen ve 15.Temmuz darbe girişiminden sonra Fetocu olduğu iddia edilerek anayasa mahkemesi üyeliği görevine son verilen ve tutuklanan kişinin bu yükselişinde ve anayasa mahkemesi üyeliğine seçilişinde imzaları bulunanlar kimlerdir?

-Devletin tüm istihbaratı ve haber kaynakları,emniyeti,jandarması ve MİT'i elinin altında ve emrinde olmasına rağmen, Fetullah Gülen cemaatinin gerçek yüzünü, anayasal düzeni cebren ortadan kaldırmak için gizli gizli çalışarak bu amaçla devleti ele geçirip kadrolaştıklarının farkına varamayan ve bugün ortaya çıkarak, kandırılmışız, bu hain örgütün gerçek yüzünü çok daha önceden ortaya dökememiş olmanın üzüntüsü içindeyiz,bundan dolayı hem Rabbimize hem de milletimize verecek hesabımız olduğunu biliyoruz,  Rabbim de milletimiz de bizi affetsin diyen kimlerdir?

15.Temmuz darbe girişiminden sonraki günlerde Meclis kürsüsüne çıkarak yaptığı konuşmasında; muhalefete doğru dönerek, Gülen Cemaatinin araştırılması için muhalefetin verdiği Meclis araştırma önergelerinin iktidar milletvekillerinin oylarıyla reddedilmesini kastederek, “dün biz size inanmadık” diyerek, günah çıkaran bakan kimdir?

Bu sorularımızın ardından da derdim ki; sorduğumuz bu soruların cevaplarının tarafsız bir şekilde verilmesi halinde, suçsuz olduğum sanırım anlaşılacaktır, zira; yukarıda sorduğumuz soruların asıl muhatabı olan ve FETÖ örgütünü ülkemizin ve devletimizin başına musallat eden kişiler arasında kesinlikle ben bulunmamaktayım.

11.08.2016
Güner YİĞİTBAŞI 

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget