Hem ortaçağ kafalı hem de CHP li olunmaz - Tünay Süer

Hem ortaçağ kafalı hem de CHP li olunmaz - Tünay Süer
Bugünlerde yazacak öylesine önemli konular var ki bazılarını mecburen içimde saklı tutuyorum.
İnanın kendi kendimle kavga eder durumdayım ve psikolojim çok bozuldu.
CHP’ i tanıyamıyorum artık. Bu CHP benim 26 yıldan fazla emek verdiğim, gençliğimi tükettiğim CHP değil. Olamaz.
Bu kâbustan uyanmak istiyorum artık.
Olağan Kurultay için küçük salon tuttular, örgütü ve halkı yok saydılar. Gitsem içeri giremeyeceğim, bu haksızlık diye düşünürken şimdi bir iki gündür gündem hiç okumadığım ama üç gündür takip ettiğim Takvim denen gazetenin müthiş iddialarıyla sarsılmaya başladı.
“Hey Allah’ım aklımı koru” demeye başladım.
Bu iddialar karşısında sanki beynime bir kurşun sıktılar.
Acilen, Gürsel Tekin ve Kılıçdaroğlu konunun üzerinde ciddiyetle durmalı, kamuoyunu aydınlatmalıdırlar.
Öyle meclisten dokunulmazlığının kaldırılmasını istemekle “ki bunu emsal teşkil edeceği için AKP asla yapmaz, yapmadı da” yüz bin liralık dava açmakla da bu iş olmaz.
Alman yetkililerle vakit kaybetmeden derhal görüşüp iddiaların aslı olmadığını tüm Türkiye’ye ispat etmek gerekir.

HEPİMİZİ SARSAN İDDİALAR KARŞISINDA BU KURULTAY YAPILMAMALIDIR.
ŞAİBELİ, GÖLGELİ bir kurultay olmamalıdır.

 ***
Haberin zamanlaması çok manidar!
Madem böyle bir suç ile bir partinin genel başkanı ve genel sekreterini suçlayacaktınız neden bunca zaman beklediniz diye sormazlar mı adama?
Bunu da unutmamak gerekir.
***
Gelelim Binnaz Toprak hanımefendi ve Rıza Türmen Beyefendinin ULUSALCI ÇİZGİNİN SOLDA YERİ YOK sözlerine.
Bana kalırsa sizin bu kafayla CHP de yeriniz olmamalıydı ve olmamalıdır.
Altı OK’u yeniden yorumlayacaklarmış ta falan filan.
Aslında bu iki milletvekilinin ve buna benzer kafada CHP yi işgal etmiş vekillerin yerleri HDP veya AKP olmalıydı.
Bu vekiller belli ki CHP yi parçalamak veya toptan yok etmek için görevlendirilmişler.
Atatürk’le ilgili ne varsa silmek istedikleri gün gibi aşikâr.
Tıpkı AKP gibi!
Milliyetçilik ve Laiklik okları kırılmalıymış.
Hadi oradan be!
Binnaz Toprak "Anayasadan Türklük tanımı kaldırılsın"
Rıza Beyefendi; Kırmızıçizgi diye bir şey olmaz "Türklük" ifadesinin yerine "Yurttaşlık" ifadesi önerir.
Hüseyin Aygün, Zaman Gazetesi’ne röportaj vererek CHP ve Atatürk için katliamcı tabirini kullanır ve Cumhuriyet’i açıktan hedef alır.
Bu yetmiyormuş gibi Paris’te öldürülen PKK’lıların ailelerine başsağlığına giderek PKK bayrakları önünde fotoğraf çektirip yayınlar.
Hangi birisini dile getireyim?
CHP bugün temel ideolojisine ihanet edenler tarafından işgal görüntüsü vermektedir.
Ha! CHP nin sol kimliğini güçlendirmek gerekir buna eyvallah ama yenileme adına ideolojisini değiştirmeye kalkmak yukarıda dediğim gibi büyük bir ihanettir.
Son söz: CHP’yi kuran Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün devrimlerini uygulamak zaten çağın ilerisi demektir. Bunu uygulayın yeter.
YCHP ya aslına dönmeli ya da…
***
Son günlerde Atatürk büstlerine yapılan saldırılar Cumhuriyet ve Türk Milletine yapılan saldırılardır.
PKK İstanbul’un göbeğinde, Okmeydanı’n da ki Atatürk Büstüne de silahlarla, Molotof kokteylleri ile gözü dönmüşçesine saldırıyor. Yurttaşlarımız sokağa dökülüp müdahale ediyorlar ama orada olan Tayyip in kahraman, destan yazan polisler sadece seyrediyorlar.    CHP Gençliğinden ve ana kademeden hiç tık yok. Belki var da ben duymuyorum veya yeterince değil. Türkiye ne halde görün artık ne olur ey görmezler, duymazlar uyanın artık. Ölüm uykusuna mı yattınız be?

Bu arada her konuda öncü olan TGB li gençler yurdun çeşitli yerlerindeki Atatürk Büstleri başında nöbet tutmaya başladılar. Hepsinin o tertemiz alınlarından sevgiyle öpüyor, kutluyorum.
Ayrıca PKK ‘yı kovalayan Bingöl esnafını da gönülden kutluyorum. Ha şöyle işte, diyorum.
Türk, Kürt, Alevi yeter ki mezhep, parti gözetmeksizin tüm vatanseverler el ele verelim ve vatanımızı bu karanlık günlerden kurtaralım. Bunu yapabiliriz.
**
Henüz yeni iki aslanımızı şehit verdik, yine yüreklerimiz dağlandı. Onlara Allahtan rahmet, acılı ailelere sabırlar diliyorum. Işıklar içinde yatsınlar inşallah.
PKK yine kudurdu, halen açılım, saçılım diyenleri, dolayısıyla Türkiye’yi bölmek isteyenleri kör şeytanlara emanet ediyorum. Öyle bir açılsınlar ki bir daha dönüşleri olmasın inşallah.
Askerlerimizi kahpece şehit edenlerden bir hainin büstünü indiren askerlerimize soruşturma açan askeri yetkililerimizi de şiddetle kınıyorum. Komutanlığınız sadece onlara mı yetiyor?

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget