Stat açılışı mı AKP mitingi mi?

yeni yapılan her stattan Atatürk’ü silip yerine AKP belediyelerinin adını yazmak normal mi? Statlardan silmek kolay yüreklerdeki Atatürk’ü nasıl sileceksiniz?

Stat açılışı mı AKP mitingi mi?
Soruyorlar...
Galatasaray’ı niye yazmıyorsun?
1-2 soru da biz soralım.
 ***
Sondan başlayalım.
Bursa’nın yeni stadı kimin?
Bursa’nın mı?
AKP’nin mi?
***
 Niye AKP mitingiyle açıldı?
Niye AKP’nin seçim şarkıları çalındı?
Niye Cumhurbaşkanı’nın her siyasi kararı şak şak alkışlandı?
Niye sürekli AKP icraatları anlatıldı?
***
Bursa Belediye Başkanı stadı cebinden mi yaptı?
Arazi ailesinden mi kaldı?
Stat AKP parasıyla mı yapıldı?
***
 Her stada Atatürk adı koymak normal değil tabi ama yeni yapılan her stattan Atatürk’ü silip yerine AKP belediyelerinin adını yazmak normal mi?
Statlardan silmek kolay yüreklerdeki Atatürk’ü nasıl sileceksiniz?
***
 Stadın yeni adı da çok hoş:
Bursa Büyükşehir Belediye Stadı.
Çok da yaratıcı!
Kim buldu acaba?
***
Dünyada iktidar partisinin mitingiyle açılan başka stat var mı?
Var.
Başakşehir.
Başka var mı?
Konya.
Başka?
Kayseri.
***
Tayyip bey’in talimatı olmadan ülkede hiçbi’şey yapılmayacağını herkes biliyor artık.
Yine de...
“Cumhurbaşkanımız talimat verdi yaptık” dendi.
1000 kez.
Kayseri’de, Konya’da da öyle denmişti.
Başakşehir’de de...
***
Stat yapılan yerler hep AKP’nin kaleleri..
Tesadüf herhalde
***
 “İzmir’e sakın stat filan yapmayın” diye talimat mı verildi yoksa?
***
GS’ye gelirsek...
***
Cumhurbaşkanı 500 gün önce Başakşehir’deki AKP stadının açılışında, “Spora siyasetin, rantın bulaşmasını engelleyerek sporu spor olarak yüceltmek durumundayız. Son 1 yıl içinde spora bulaştırılan siyaset ve ideoloji çok gereksiz tartışma ve gerginliklere yönlendirildi, yeni bir başlangıç yapıyoruz” dediği halde..
***
500 gün sonra...
Hâlâ Süper Lig, 2 ve 3’üncü lig toto’cuların..
1’inci lig petete’cilerin, kupa ziraat’cilerin...
Yayın temesefe’cilerin, ateve’cilerinse...
***
 Süper Lig’de Ege’yi; Altay, Karşıyaka, Göztepe, Altınordu değil Akhisar Belediyesi temsil ederse...
İstanbul’da 3 büyük’den sonraki 2 takım Kasımpaşa, Başakşehir’se...
***
Ankara’da Ankaragücü yoksa, Osmanlıspor varsa...
***
MHK başkanı bile bi aralar AKP’den belediye başkanı aday adayı olan ceket yerine yelek verilen 5 yaşında hafız olduğunu söyleyen Müftüoğlu’ysa..
Kardeşlerinden biri tesadüf bu ya bisiklet federayon başkanı’ysa...
Diğer kardeş de ne tesadüf plaj futbolunun başındaysa...
***
AKP’nin tartışmasız lideri Tayyip bey bile “Bu kadarı da partiye ayıp olur” diye kabinesini mezun olduğu lise’den kurmadığı halde GS tüm yönetimini lise’sinden kuruyorsa...
Ve hâlâ camiadan tık yoksa...
***
 Reyhanlı, Suruç veya Ankara’dan sonra 1 kişi bile olan bitenden kendini sorumlu hissedip istifa etmezse...
Soma’daki 301 ölü, 1 kişiyi bile istifa ettirmezse..
***
 Kendi kulübünü sahte evrakten uefa’lık eden tarihin en başarısız BJK başkanı talimat’la federasyon başkanı yapılıp ödüllendirilirse...
Selam verecek komşu bırakmayan dışişleri bakanı başbakan olup terfi ederse...
Futbol kerameti kendinden menkul belediyecilere teslim edilirse...
***
 Bu konular National Geograghic’de bile Trtspor, Ligtv, Ntvspor’dakinden fazla konuşuluyorsa...
***
 Ve de...
301 kişinin öldüğü, Başbakan müşavirinin yerde yatan ölü yakınını tekmelediği Soma’da bile iktidar oyunu artırıyorsa...
GS başkanı ve arkadaşları gelmiş geçmiş en çapsız, beceriksiz yönetim bile olsalar niye istifa etsinler?
Hepsi cin gibi insanlar.
Bu milleti onlar da iyi tanıyor.
***
En değerli bakanlıklardan biri damat’a giderse...
GS başkanı Florya’nın başına kendi kardeşini niye getirmesin?
***
 Üstelik sorun başkan ve ekibinde değil.
Beceremeyeceklerini bildikleri halde...
Sadece kulüp Lise’de kalsın diye bu ekibi GS’nin başına getirenlerde...
***
Bu arkadaşlar hâlâ genel kurulda olduğu sürece bu yönetim gitse ne yazar gitmese ne yazar.
***
Alman Liseli’yiz.
Hans mantığı düz mantıktır der ki;
GS’yi yönetenler bu kadar zarar vermelerine, bu kadar skandala rağmen hâlâ istifa etmiyorsa...
1- Ya GS’li değiller.
2- Ya da Lise’den daha talimat gelmedi.
***
Ve...
Lise’nin kulübü yönetme ihtirası devam edecekse...
Tüzük değişip kulübe değer katacak vizyon getirecek GS’liler içeri alınmazsa...
GS satılmalı.
Hem de derhal.
Lise 100 yıllık kulüple bedava oynayacağına elin adamı hiç olmazsa parasını verip oynar.
***
Son 1 şey...
Büyümek bu olmalı herhalde...
Ülkenin bi ucunun diğer bi ucunda olan bitenle ilgi, alakasının olmaması...
Kendisi dizi olan ülkenin her gece dizi seyretmesi.
Dünya bizdeki 80 milyonluk survivor’u izlerken bizim milletin ada’dakini izlemesi...
***
 “Komşu batıyor” diyoruz hiç olmazsa her gece sirtaki yaparak batıyor.
Bu bizim çıkmış halimiz mi?
***
 "Allah mustahakımızı versin” diyeceğim de...
Vermiş zaten.
***
Nokta.

Bilgin Gökberk/Cumhuriyet
Etiketler:

Yorum Gönder

[blogger][disqus]

Kemalın Askeri

{blogger#https://www.blogger.com/profile/11745102543774252838}

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget