Yüzseksen Derece Dönüş Budur - Gündüz Akgül


Yapılanın tam tersini yapanlar için 180 derece dönüş yaptı derler…
Halk diliyle bunun adı “tornistan” dır…
Bugün bağımsız olan eski CHP milletvekili, eski Müftü İhsan Özkes’in yaptığı tam da budur…
CHP sosyal demokrat bir parti olduğu için din adamlarının çok nadiren milletvekilliğine talip olduğunu biliyoruz…
Anımsadığım kadarıyla, eski Diyanet İşleri Başkanı Lütfi Doğan, İlahiyat Prof. Dr. Yaşar Nuri Öztürk ve 2011-2015 seçimlerinde seçilen İstanbul Milletvekili eski Müftü İhsan Özkes’tir…
Lütfi Doğan hep öyle kaldı…
Yaşar Nuri Öztürk ayrılarak ayrı bir parti kurdu…
İhsan Özkes eski Müftü olmasına karşın, kendisini laik Cumhuriyete inanan, Atatürk ilke ve devrimlerini özümsemiş biri olarak tanıtarak, tüm demokrat ve aydınların beğenisini kazandı…
CHP Milletvekili iken, CHP lideri "Ben Kur'an'la büyüdüm, Kur'an'la yaşıyorum" diye Recep Tayyip Erdoğan tarafından eleştirilirken…
Yanıt İhsan Özkes’ten geliyordu. “Recep Tayyip Erdoğan Kur'an'la büyüdüğünü, Kur'an'la yaşadığını söylüyor. Kuran'la büyüyüp, Kur'an'la yaşadığını iddia eden birinin, Kur'an'ın hırsızlığı  haram kıldığını, yolsuzluğu haram kıldığını, rüşveti haram kıldığını, kul hakkı yemeyi haram kıldığını, israfı haram kıldığını, baskıyı ve zulmü haram kıldığını bilmesi gerekmez mi? Kuran’la yaşadığını iddia eden birinin bu ilahi emirlere harfiyen uyması gerekmez mi?"
Ayni İhsan Özkes CHP Milletvekilliğinden istifa ettikten sonra başka şeyler söylemeye başladı…
Örnek mi?
30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle Cumhurbaşkanının Kaçak Sarayda verdiği kabul törenine katılan Özkes, “30 Ağustos nedeniyle Sayın Cumhurbaşkanımızın verdiği resepsiyona katıldım diye bana hücum edenleri Allah ıslah eylesin. Saray'da 30 Ağustosta şehit olanlar ve tüm şehitler için Kur'an-ı Kerim okundu dualar edildi. Bu arada Saray'ın mescidinde namaz kılmak da nasip oldu, Orada Kur'an dinledim, namaz kıldım, ayıp mı, günah mı? Benim CHP'de iken söylediklerimi bırakın, ben artık vallahi de billahi de 'CHP'li İhsan Özkes' değilim, ben İhsan Özkes'im lütfen kabullenin. Sanki bir ayıp işlemişim bir günah işlemişim gibi saldıranlara Allah akıl fikir versin nedir bu Tayyip Erdoğan düşmanlığı? Allah ıslah etsin.”
Özkes’in bu değerli!! Açıklamasının yorumsuz bırakmamak için birkaç söz söyledikten sonra, okuyucuların yorumuna bırakıyorum…
-CHP’den Milletvekili seçilip, verdiğim vergilerden 4 yıl maaş alan ve hala almakta devam eden sen, durup dururken gösterdiğin bahanelerle 180 derece dönüş yaptığın için Allah seni ıslah etsin…
-Kuran okumak, dinlemek ve namaz kılmak, günah olmadığı gibi sevaptır. Ancak bunun yeri laik Türkiye Cumhuriyetini temsil eden Cumhurbaşkanının Kaçak Sarayı değil, camiler ve mescitlerdir. Bunu istismar edenleri Allah ıslah etsin…
-Başına taş mı düştü? Tayyip Erdoğan’ı yerden yere vururken birden sevdalısı oldun…
İhsan Özkes, ufukta görünen odur ki milletvekilliği tatlı geldi kapağı AKP’ye atmak niyetindesin ve bu nedenle aydınlara, cumhuriyetçilere çamur atıyorsun…
Bunun adı halk diliyle TORNİSTAN’dır…
Evet, sevgili okuyucular bundan sonraki yorumlar sizden…

31.08.2015
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget