Oyunbozan! - Gündüz Akgül

Oyunbozan! - Gündüz Akgül
Demokratik parlamenter sistemle yönetilen ülkelerde yapılan seçimlere katılan siyasi partiler, anayasa gereği siyasi hayatın vazgeçilmez unsurlarıdır…
Anayasamızın 68/2 maddesi bunu açıkça belirtmiştir…
Her siyasi parti seçimlere katılırken iktidar olmak ve ülkeyi yönetmek savındadır…
07 Haziran 2015 tarihinde yapılan seçimlere 20 siyasi parti katılmış ve demokrasinin ayıbı %10 seçim barajını 4 parti geçerek Meclise girmiştir…
Bundan sonra yapılacak iş hükümeti kurmaktır…
Ancak hiçbir parti tek başına iktidar olmak için gerekli çoğunluğu sağlamadığından koalisyon hükümeti gündeme gelmiştir…
Bir de ne görelim…
Partilerden biri çıkarak ben oyunda yokum diyor…
Milliyetçi bir parti olarak, 6 milyon yurttaşın oyunu alan parti benim nazarımda yok hükmündedir…
Çünkü ben onu terör örgütünün uzantısı olarak görüyorum…
Onunla koalisyon oyununu oynamam…
O sahaya çıkarsa ben yokum…
Ana muhalefet partisi, o zaman biz seninle oynayalım, o bizi dışardan alkışlasın dediğinde de…
Hayır, ben onun alkışını da kabul etmiyorum…
En çok oy alan parti oyun önerdiğinde de…
Bu oyunda ben yokum…
Ben sahaya çıkmıyorum.  Canım oynamak istemiyor…
Ben kenarda durayım, ikinci en çok oyu alanla oyun oynayın, ben seyirciniz olayım…
Bu oyunda zorda kalırsan, her zaman yaptığım gibi imdadına koşmaya hazırım…
Arkadaş, seçim alanlarında asıp kesen, gürleyen sen değil miydin?
Hesap sormazsam namerdim demedin mi?
Hesap sormak için iktidar olmak gerekmiyor mu?
Anlaşılan sen ülkeyi yönetmekten korkuyorsun…
Çocukluğumuzda oyun oynarken, senin gibi mızıkçılık yapana oyunbozan diyorduk…
Şimdi senin yaptığının bundan ne farkı var?
Oyunbozan!..

09.08.2015
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget