Korkuyorum! - Gündüz Akgül

Korkuyorum! - Gündüz Akgül
AKP iktidara gelmeden önce değer bildiğimiz ve korkmadığınız birçok kavramdan ve söylemden korkmaya başladım…
Örneğin;
-ÖZEL MAHKEMELERDEN VE YARGIÇLARDAN KORKUYORUM!..
Demokratik hukuk devletinde Özel Yetkili Mahkeme ve Yargıç olamayacağı, yurttaşın güvencesi olan tabii Yargıç ilkesinin geçerli olduğu gerçeği karşısında, kurulan Özel Yetkili Mahkemeler aracılığıyla Türk Ordusunun çökertilmesi ve tehlikenin farkında olan aydınların mağdur edilmesi, yanlışlığı anlaşılan bu mahkemelerin kaldırılmasına karşın insanların mağduriyetlerinin devamından…
-DEMOKRASİDEN KORKUYORUM!..
Torba yasalarla getirilen antidemokratik kuralları demokrasi olarak sunup, kabul etmeyenleri demokrasi düşmanı ve vatan haini ilan etmelerinden...
-TORBA YASALARDAN KORKUYORUM!..
Yasa yapma tekniği hiçe sayılarak torba yasa kuralı ile Allah ne verdiyse torbaya atılarak, gece yarısı kaldırılan parmak çokluğuyla çıkarılan yasalarla hukuk sisteminin altüst edilmesinden…
-AÇILIMDAN KORKUYORUM!..
Alevi açılımı ve çalıştayları ile bin yıldır inançlarını yaşayan Alevi yurttaşları asimile ederek sünnileştirmeye çalışmalarından…
-BARIŞ SÜRECİNDEN KORKUYORUM!..
Kürtlerle başlatılan barış sürecinden olumlu sonuç beklerken, süreçte diğer siyasi partileri ve sivil toplum kuruluşlarını devre dışı bırakılmasından, görüşmelerin doğrudan terör örgütü başı ile yapılıp içeriğinin herkesten gizli tutulmasından ve bir türlü sonuç alınmamasından…
-ÖZELLEŞTİRMEDEN KORKUYORUM!..
Tüm cumhuriyet kazanımlarının özelleştirme adı altında, yabancılara ve yandaşlara peşkeş çekilmesi, alınan paraların nerelere harcandığının yurttaşların bilgisine sunulmamasından…
-SAĞLIK REFORMUNDAN KORKUYORUM!..
Sağlıkta reform yapıyoruz denilerek, sosyal devlet gereği yurttaşların en demokratik hakkı olan ve sağlık sorununun arapsaçına çevrilmesi, yapılan uygulamaların yanlışlığı anlaşılınca eskiye dönüş yapılması, sağlık harcamaları için her gün ellerin daha çok yurttaşların cebine uzanması ve sağlıkta reformu değil, sağlık bilmecesi yaratılmasından…
-SORUMLULUĞUNUN ÜSTLENMEMESİNDEN KORKUYORUM!..
İktidar yakınma yeri olmayıp, olayları çözüm yeri olmasına karşın, tüm yönetim hatalarının başkasına yüklenmesi, sorumluluk alınmaması ve yağdan kıl çeker gibi yandaş medyanın oluşturduğu algı sonucu sorumluluktan kurtulmalarından…
-POLİS DEVLETİ OLUŞTURMA ÇALIŞMALARINDAN KORKUYORUM!..
Gün geçtikçe çıkarılan yasalarla demokrasinin tırpanlanıp polis devletine geçiş hazırlıklarından…
-DEMOKRATİK HAKLARIN KULLANILMASINDAN KORKUYORUM!..
Demokratik haklarını kullanan yurttaşlar içinde suç oluşturan eylemleri gerçekleştirenlerin, yakalanıp bağımsız yargıya teslim edilmesi gerekirken, tüm eylemin hükümeti devirmeye teşebbüs diye değerlendirilerek yurttaşlar hakkında açılan toplu davalardan…
-KOMŞULARLA SIFIR SORUNDAN KORKUYORUM!...
Komşularla sıfır sorun dediler, dostumuz olan sınır komşumuzun kalmamasından…
-YENİ OSMANLICILIK SEVDASINDAN KORKUYORUM!..
Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ün Osmanlı külleri üzerinde kurduğu ve çocuklarımızın aydın geleceği olan Türkiye Cumhuriyeti aydınlanmasının, yeni Osmanlıcılık hayaliyle karartılmasından…
KORKUYORUM…
Ey yurttaş, sende bu olumsuzluklardan doğabilecek tehlikenin farkında olup korkuyorsan, artık ayılma zamanıdır…
 Önümüzdeki yıl yapılacak seçimlerde sandığa koş bu tehlikeyi yaratanları sandığa göm ve kurtul…
Başka yolu yok…

17.10.2014
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget