Hain Fetö'nün yerinde ben olsaydım...

Fetö'nün yerinde olsaydım, yaşamışım yaşadığım kadar, bir ayağım çukurda zaten. Fetö, bu ülkeye verdiği bu kadar zarardan sonra; bu iyiliği yapar mı, istese de yapabilir mi, buna müsaade edilir mi?

Hain Fetö'nün yerinde ben olsaydım...
Fetö haini kuyuya bir taş attı, kırk akıllı bu taşı kuyudan çıkaramıyor.
Fetö'nün tüm ayakları bulundu ama, asıl suçlu olan siyasi ayağı bir türlü bulunamıyor, daha doğrusu bulunmak istenmiyor.
CHP Genel Başkanı KILIÇDAROĞLU; Fetö'nün siyasi ayağı, AKP Genel Başkanı ERDOĞAN'dır diyor, AKP Genel Başkanı ERDOĞAN ise; Fetö'nün siyasi ayağı, CHP Genel Başkanı KILIÇDAROĞLU'dur diyor.
Bu konuda tam bir kaos yaşanıyor.
Darbe girişiminden bu yana geçen dört yıla rağmen; şu Fetö'nün, aslında herkes tarafından çok iyi bilinen siyasi ayağına ulaşılarak, kendilerinden hesap sorulamıyor.
Bize göre, bu konuda iş, bizzat Fetö'ye düşüyor.
Allah göstermesin ama, temsilde hata olmaz, ben Fetö'nün yerinde olsaydım, yaşamışım yaşadığım kadar, bir ayağım çukurda zaten, bugüne kadar bu ülke ve insanları için çok kötülükler yapmışım ve büyük günahlar işlemişim, hiç değilse bu kadar günahlarımdan sonra, ölmeden ülkeme son bir iyilik yapar ve gönüllü olarak ülkeme dönerek(şimdi bazıları haklı olarak, Fetö Amerika'nın maşası istese de Amerika’yı terk edemez diye itiraz edecekler ama)teslim olurum ve  pişmanlık göstererek itirafçı sıfatıyla, elimdeki örgüte ait tüm bilgileri, arşivi ve belgeleri, örgütün Türkiye’deki siyasi ayağının tüm mensuplarını isim isim tüm delilleriyle açıklardım.
Ne iyi olurdu değil mi?
Fetö, bu ülkeye verdiği bu kadar zarardan sonra; bu iyiliği yapar mı, istese de yapabilir mi, buna müsaade edilir mi?
Ne dersiniz?

Güner Yiğitbaşı

12/02/2020
Güner YİĞİTBAŞI
Hukukçu

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget