Vatandaş Binali’ye açık iletim! - Mehmet Halil Arık

HATIRLIYOR… KORKUYOR VE “HAYIR” DİYORUM… EYYY VATANDAŞ BİNALİ!... Bunları sen hatırlamıyor musun? Hepten mi unutma özürlü olur(muş) insan aklı?

Vatandaş Binali’ye açık iletim! - Mehmet Halil Arık
Birkaç “Binali” figürü var ortalıkta bugünlerde, …
Birincisi, kendisine emanet edilmiş makamı, YOK HÜKMÜNDE KILMA adına, var gücüyle “evet” peşine düşmüş Binali…
İkincisi; mevcut anayasanın kendisine tanımadığı hak ve yetkilerle, devletin gücünü ve otoritesini kullanarak kamunun tüm olanaklarıyla “evet” peşine düşmüş “Başbakan” Binali…
Üçüncüsü de, ancak her Türk vatandaşı kadar (benim kadar) hak, yetki ve yükümlülüklere sahip sıradan vatandaş Binali olması gerekirken, kendisi gibi düşünmeyip “hayır” safında yer alanları terörist olmakla, bölücülükle ve ihanetle suçlama hakkını kendisinde görecek kadar “ÖFKELİ” Binali…
Şayet, o Vatandaş Binali’nin omuzlarında sanallaştırılmış da olsa bir “Başbakanlık” sıfatı olmasaydı, benim de içlerinde bulunduğum Hayır’cıları ne ile suçladığının çok önemi yoktu.
Ne var ki; “Başbakan” sıfatlı Vatandaş Binali’nin söylemleri duymazlıktan gelinemeyecek kadar ağır ve sorunlu.… Eğer bu ülkenin bağımsız ve tarafsız-güven verici mahkemeleri olsaydı, ya ona, “kanıtla Hayırcı’ların terörist ve bölücü olduğunu” diyerek sorguya çekerdi, ya da “senin terörist olduğunu bu ülkenin başbakanı söylüyor” der ben dahil tüm hayır’cıları sorguya çekerdi!...
Bu ağır ithamlar nedeniyle vatandaş Binali’yi, tüm sıfatlarından arındırarak kınıyorum. Hiçbir yasa hiç kimseye, kendilerine emaneten verilmiş sıfatların gücünü kullanarak, yaralayıcı, suçlamalarda bulunma hakkını vermez. Aklı başında hiçbir sıfatlı kişinin de dilinden bunlar dökülmez.
Sıfat büyüdükçe, sorumluluk da büyür. İmam ne yaparsa cemaat ne yaparmış!?. Toplumumuzda herkes bilir bunu.
Canhiraş çığlıklarla “evet” gerekçelerini açıklıyor meydanlarda Vatandaş Binali:
“PKK 'hayır' diyor, onun için 'evet' diyoruz. FETÖ 'hayır' diyor, onun için 'evet' diyoruz. HDP 'hayır' diyor, onun için 'evet' diyoruz. Belli ki CHP, sırtını terör örgütüne yaslamış, HDP’nin kayığına binmiş vaziyette.”
Başbakan sıfatlı Vatandaş Binali’ye göre, “hayır” diyenler, (tamamı ayni kayıkta) terörist yaftalı.!... Oysa; görmüyor mu ki bunlar en az %50.
Bir OHAL kararnamesi ile “hayır’ı” yasaklayıp, kayıklarını batırın!... Ak-pak “Evet” oylarıyla kuruni sisteminizi. İleri demokrasiniz elvermiyor mu!?.
*
Sayın Vatandaş Binali; bir birey olarak benim “HAYIR” için çok gerekçem var. Ve gerekçelerimin tamamı gerçekçi. Ne inada dayalı, ne biada. “Hayır” kararım, aklımın, izanımın ve de vicdanımın hem sesi hem de eseri.
- FETÖ hayır dediği için, hayır demiyorum, onlarla hiç işbirliğim olmadı
- PKK – HDP ve benzeri her kim varsa, “hayır” dediği için “hayır” değil benim oyum. İşim yok onlarla…
- Ve ben parti kimliğime de indirgemiyorum “hayır” oyumu.… Durum parti kimliğine indirgenecek kadar basit değil. Çok daha önemli.
- Ve hele AKP “evet” dediği için inadına “hayır” diyenlerden hiç değilim
- Aklım, izanım ve de vicdanım “hayır” demeyi emrettiği için HAYIR diyorum. Hayır için milyon sebebim var benim. “Evet” için ise hiç yok!...
***
* “Pkk'yla görüştüğümüzü iddia edenler şerefsizdir” diyeni hatırlıyorum,
“tabii görüşülüyor, MİT müsteşarımızı Oslo'ya, İmralı'ya gönderen de benim” diyeni hatırlıyorum- yeter mi?... VE “HAYIR” DİYORUM.
* Öcalan'ın düşünceleri bizim de düşüncelerimiz” diyeni hatırlıyorum,, “Kandil'le de direkt görüşülmesini arzuluyorum” diyeni hatırlıyorum – yeter mi?...VE “HAYIR” DİYORUM.
* Aracıları aradan çıkardık, Ak Parti kendisi görüşüyor” diyeni hatırlıyorum –VE “HAYIR” DİYORUM.
* “Sayın Öcalan demeyi, posterini taşımayı, Pkk bayrağı açmayı suç olmaktan biz çıkardık, cezalarını erteledik” diyeni hatırlıyorum…
* “Pkk'ya katılan çocuklar benim canım ciğerim” diyen kim? Akp milletvekili Cuma İçten’i hatırlıyorum…
“Pkk terör örgütü değildir, kendi topraklarında politik harekettir” diyen kim? Akp milletvekili Orhan Miroğlu’nu.
Pkk'nın evsahibi Barzani'nin onur konuğu yapıldığı, Türkiye seninle gurur duyuyor diye tezahürat yaptırıldığı AKP kongresini ve hatırlıyor – VE “HAYIR” DİYORUM…
* “Cemaat devlete sızmış derseniz buna kargalar güler” diyeni…
* “Hoşgörü diyoloğunun mimarı hocamız” diyeni…
* “Gel!... Bitsin bu hasret!...” diyeni,
* Bu yapıyı 11 yıldır biz yarattık!” diyeni…
* “Gülen bize yol gösteriyor, önümüzü aydınlatıyor” diyeni…
* “Gülen muhterem kişidir, ona çete derseniz haksızlık edersiniz!” diyeni,
* “AKP döneminde Cemaat 15 kat büyüdü” diyen yandaşı, ve kimin sözcüsü olduğunu… HATIRLIYOR… KORKUYOR VE “HAYIR” DİYORUM…
EYYY VATANDAŞ BİNALİ!... Bunları sen hatırlamıyor musun? Hepten mi unutma özürlü olur(muş) insan aklı?
***
ŞİMDİ ÖLÇ, TART VE VER KARARINI… KİMLERİN TERÖRİSTLERE DAHA YAKIN, HATTA İÇ İÇE OLDUĞUNU!. AMAAA; KARAR VERİRKEN ELİN VİCDANINDAN KOPMASIN… AKLIN, İZANININ VE ÖZİRADEN SAPMASIN!... SAPMASIN Kİ, TERAZİ KABAKTAN, DİRHEMİ ÇAMURDAN OLUP YANLIŞ TARTMASIN… 
ŞİMDİ SÖYLE VATANDAŞ BİNALİ… AMA İNANARAK!....
- EVET Mİ..!?... // HAYIR MI…!?...
****
NOT: HENÜZ ÜLKEYE “SULTAN” ATAMA ADINA GETİRİLMEK İSTENEN ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİNİN NERESİNE NİÇİN HAYIR DEDİĞİMİZE DEĞİNMEDİK. UNUTTUK SANILMASIN!... O FASIL DA GELECEK!...
Mehmet Halil Arık
Emekli eğitimci –DENİZLİ 
mehmethalilarik@gmail.com

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget