Bunları Ben Söylemiyorum

Bunları Ben Söylemiyorum -İngiltere, Almanya, Fransa ve şahsım dörtlü zirve yaptık -Nobel Türkiye'den bir teröriste ödül vermiştir. -Libya'ya asker gönderebiliriz.

Bunları Ben Söylemiyorum
-İngiltere, Almanya, Fransa ve şahsım dörtlü zirve yaptık
-Fransa’da, bir bakıyorsunuz bir kadını yerde sürüklüyorlar, nerede insan hakları? Almanya da da   böyle, bizde böyle bir şey göremezsiniz.
-Nobel Türkiye'den bir teröriste ödül vermiştir.
-Libya'ya asker gönderebiliriz.
-Ve daha nice inciler.
Bu inciler bana ait değil, olamaz da zaten.
Ben bu sözleri söylesem, avukatlık ruhsatımı elimden alırlar sanırım.
Bu ülkede, insanların mal kadar değeri yok.
Belli bir yaşın üzerindeki insanlardan, tapu idareleri akıl sağlığı raporu istiyorlar. Alt tarafı bir gayrimenkul satışı yapılacak. İnsan hayatı, toplumun huzuru, güveni ve geleceği, ülkenin menfaatleri söz konusu değil.
Bu ülkede politikacı olmak, ülkeyi yönetmek çok kolay ve ayrıcalıklı, sandıktan çıktın mı tamam.
Demokrasi bu olmamalıdır.
Demokrasinin, insanların ve ülkenin geleceği ve menfaatlerinin, mal kadar değeri yok.
Ben yetmiş yaşındayım aklım başımda ama, elimde doktor raporu olmadan işlem yapmak için tapu dairesine giremiyorum, politikacı olsaydım mecliste de sarayda da görev alabilecektim.
Ülkenin hali, her şeyi, bütün çarpıklıkları, tüm çıplaklığıyla ortaya koyuyor.
Başka söze gerek yok sanırız.

Güner Yiğitbaşı

13/12/2019
Güner YİĞİTBAŞI
Hukukçu

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget