Ne yapmayı düşünüyorsunuz? - Gündüz Akgül

Bu bayrak sever! Partili Belediye Başkanınız hakkında ne yapmayı düşünüyorsunuz? Çok merak ettiğim için ölenlerin anısına hala ayakta olduğumdan

Ne yapmayı düşünüyorsunuz? - Gündüz Akgül
Ankara’da yaşanan vahşetten sonra…
Türkiye ayağa kalktı…
İnsanlık ayağa kalktı…
Dünya ayağa kalktı…
Ayağa kalkanlar insanlık dışı bu vahşeti kınayarak teröre lanet okudu…
Bir kişi ayağa kalkamadı ve kalkmadığını sosyal medyadan dünyaya duyurdu…
“Ben kalkmıyorum, saygı duruşunda bulunmuyorum” dedi…
Kim mi?
İşte haber…
“Kale Belediye Başkanı AKP'li Erkan Hayla, Denizli Büyükşehir Belediye Meclis toplantısında Ankara'daki saldırıda hayatını kaybedenler için saygı duruşunda durmayı teklif eden CHP’lilere sosyal medya hesabından skandal ifadelerle cevap verdi.
AKP'li Hayla Facebook hesabından "Benim Ay yıldızlı bayrağım hariç ne kadar yasadışı örgüt bayrağı varsa hepsinin bulunduğu bir mitingde ölenler için ne yas tutarım ne de saygı duruşu için ayağa kalkarım." diye yazdı. Hayla ayrıca saygı duruşu yaptırmayan meclis üyelerine de teşekkür etti.”
Sesleniyorum…
Geçte olsa olay yerine gidip karanfil bırakan, Cumhurbaşkanı, Başbakan, Bakanlar…
Siz mi doğru yaptınız?
Belediye Başkanınız mı doğru söylüyor?
Eğer siz doğru yaptıysanız…
Bu bayrak sever! Partili Belediye Başkanınız hakkında ne yapmayı düşünüyorsunuz?
Çok merak ettiğim için ölenlerin anısına hala ayakta olduğumdan, tez elden yanıt bekliyorum…

14.10.2015
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget