Terzi Yamağına! - Tünay Süer

Yazıya böyle başladım zira bu kendisinin tabiridir.
Bana Talimhane’de durumun çok gergin olduğunu, 10 güne kadar büyük bir ihtimalle palalı, çakılı, bıçaklı birilerinin çıkacağını, bunun AKP’nin üzerine kalacağını söyledi. Ben, ‘Şaka mı yapıyorsun?’ diyerek konuyu kapattım. Gerçekten 10–12 gün sonra bu konu gerçekleşti. Bu tesadüf de olabilir, gerçek payı da olabilir.
CHP yaptı diye bir laf yok ki yapmış da olabilir, herkes neler yapıyor bu ülkede. Ben, ‘yapmadı, yaptı’ diye tabirde bulunmadım” Demiş terzi yamağı.
                                                                       ****
Gerçek payı olabilir demen, CHP ye çirkef atman için yeterlidir.
İlk önce şunu söyleyeyim sana terzi yamağı:
Yamaklıkta değil ama İşçi Partisine geçince yıldızın parlamaya başladı. Programlar, reklamlar ve verilen değer ile birden şımardın sanırım.
Buzdan Adam ve İşçi partisi ile adını duyurmaya başladın.
Haaa! Daha önceleri birkaç TV programında izlemiştik seni.
Kusura bakma modayı takip edemediğim için kendi mesleğinde neredesin bilemem.
Kayıp olduğun veya kaçırıldığın söylendiği zaman bir ben de merak etmiş ve başına kötü bir şey gelmiş olmasın diye dua etmiştim açıkçası. Şimdi bunun da adından bahsettirmen için bir komplo olduğunu düşünmeye başladım.
                                                                   ****
Senin kim olduğunu öğrenmek için biraz araştırma yapmak yeterli oldu.
Pembe Hayat LGBT Derneğine üye olan Barbaros Şansal Bülent Ersoy’a yönelik “Bizim kıyafetlerimiz ona uymaz çünkü kadın terzisiyiz” demiş ve bunun yanı sıra da
“Ben hala kendimim, mavi nüfus kâğıdımı değiştirmedim. Ben kamburumu onun gibi zımparalatmadım!” cümlelerini kullandığı için dernek üyeliğinden çıkarılmıştır.
Eşcinsel olduğu gerekçesiyle askere alınmadığını belirten Barbaros Şansal, ateist olduğunu da söylemiştir.
Haber Türk’te “Toplu İğne” ve Skytürk’te “Çengelli İğne” adlı TV. Programları yaptı.
Gençliğinde yapmış olduğu evliliğinden İsviçre’de yaşayan 1987 doğumlu doktor bir kızı var.
Sarıyer'deki evlerinde Yıldırım Mayruk ile birlikte oturuyorlar.(Bunları ben söylemedim yazılanlardan bir kısmını aktardım sadece.)
                                                                *****
Kendi mesleğinde çok iyi bir kariyer yapmış olabilirsin, Kimsenin cinsel hayatı kimseyi enterese etmez. Ateist de olabilirsin bu da kişinin kendi tercihidir tıpkı cinsel tercihi gibi.
Sivri dilli olduğun söyleniyor tanıtımında, bunu da bilemem, olabilir.
Bunlar beni hiç mi hiç ilgilendirmez!
                                                                   ****
Üyesi olduğum Cumhuriyet Halk Partisine böylesine hakaret etmen seni olduğundan da küçültür. İçerisinde ne olursa olsun parti bir kurumdur, kişiler gelir geçerler ama 90 hatta 92 yıldır ayakta kalan, ayrıca cumhuriyeti kuran, bizleri padişah kulluğundan çıkartarak özgür bireyler yapan bu partiye o sivri dilin sökmez.
Politika, siyaset bambaşka bir şeydir eğer bir parti içinde yetişmemişsen ders almalısın.!
                                                                      ****
Sen kendini Levent Kırca gibi mesleğinde duayen olan çok değerli ve tüm Türkiye’nin sevmiş olduğu sanatçı ile de bir tutamazsın.
Sanırım onun oyunlarından, konuşmalarından cesaret alarak, ortadan kaybolmandan sonra gündem yaratabilmek adına boyundan büyük sözler etmişsin.
Levent Kırca o mükemmel sanatının yanı sıra çok iyi bir konuşmacı ve nice siyasetçileri cebinden çıkaracak bir sanatçıdır.
O konuşur, nerede duracağını çok iyi bilir.
Cesurdur, korkusuzdur ve ipinden sapına kadar Atatürkçü bir vatanseverdir. Onun İşçi Partisine katılması parti için bir şanstır.
                                                          ****
Bizler yani ulusalcılar Atatürk’te birleşelim diye yırtınırken sen bir çuval incire yapıyorsun.
Ne demek “Bu tesadüf de olabilir, gerçek payı da olabilir.”
“10 güne kadar büyük bir ihtimalle palalı, çakılı, bıçaklı birilerinin çıkacağını, bunun AKP’nin üzerine kalacağını söyledi. ”Diyorsun.
CHP’nin palalı çakılı, bıçaklı adamlara ihtiyacı olmadığı gibi böyle bir vahşeti aklından bile geçirmez.
Ben öyle demedim de, böyle dedim diye kıvırtmana hiç gerek yok. Sözlerinle CHP yi zan altında bırakarak ne yapmak istiyorsun acaba?
Sen ayrıca ne Doğu Perinçek nede Hasan Basri Özbey’sin .
İşçi Partisi Genel Başkanı olan Sayın Perinçek’in demir parmaklıklar ardında vatan için verdiği mücadeleyi takdir ve saygı ile karşılıyorum.
Bugün muhalefet partilerinin yapamadığı yürekliliği Silivri’den o, zor şartlar altında gösteriyor. Eşi Şule Hanım desen dünya tatlısı saygın, mütevazı bir hanım. Kendisini çok sever ve saygı duyarım.
İşçi Partisinden can ciğer arkadaşlarım var.
Politikada siyasi partiler birbirlerine karşı, karşılıklı atmalar tutmalar yaparlar ama bunlar başbakanın dışında siyasi etik içerisindedir.
Senin söylemiş olduğun belki de uydurduğun bu sözlerle AKP ye yaranmak istediğin anlamını mı çıkartmalıyız diye düşünüyorum.
20 senedir tanıdığım İşçi Partisi ve içinde olan arkadaşlarımdan hiçbir zaman böyle bir çıkar iftirası görmedim. Belki zaman zaman tartıştığımız olur ama asla hakarete varmaz bunlar.
Senin bu ve bunun gibi söylemlerin bil ki mensubu bulunduğun partiye zarar vermekten başka bir şey değildir.
Bana kalırsa sen İşçi Partisini hak etmiyorsun.
Biraz ağır başlı ve saygın olmayı öğrensen diyorum.
Terzi yamağı olmaya benzemez siyaset.
Henüz siyasette çırak bile olamadan ustalığa soyunmuşsun.
Sen partiye insanları çekeceğin yerde, böyle sivri dilinle uzaklaştırırsın.
Akıllı ol ve biraz büyüklerinden ders al derim.
TC.Tünay Süer

28.Eylül.2013

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget