Küresel güçler ve Türkiye - Tünay Süer

Küresel güçler ve Türkiye - Tünay Süer Türkiye üzerine oyunların oynandığı dönemde Bahçeli’nin başkanlık konusunu dile getirmesi abesle iştigaldir. Kendi koltuğunu düşünen ve her zaman AKP ye değnek olan

Küresel güçler ve Türkiye - Tünay Süer
Musul’u kendisine mekân eyleyen yobaz IŞİD’i yerleşkesinden atmak için 36 ülke biraraya gelerek büyük bir operasyon başlattılar.
Kimisi okyanusun ötesinden geldi, kimileri kilometrelerce uzaklardan.
Tehlikede olan bizim sınırlarımız, yurdumuz ama bir tek Türkiye yok içlerinde.
Aralarına katmamak için işbirliği yapmışlar, Türkiye Musul’a girmesinmiş.
Haçlılara giriş serbestmiş…
IŞİD’i var eden ABD ve İsrail bir yana, Irak ordusu 2014 te IŞİD’in iki saatte Musul’u işgal etmesine ses çıkartmadıkları gibi her hangi bir müdahale de yapmamışlardı.
Demekki bir projeleri vardı.
Anlaşıldığı üzere Haçlılar aralarında anlaşmışlar sessiz ve derinden giderek zamanını bekliyorlardı.
Hepsi güya Türkiye’nin müttefikleridir…
Hadi canım…
Aslında onlar müttefik filan değiller Türkiye’nin ezeli düşmanlarıdırlar.
1915 li 19 lu yıllarda nasıllarsa aynen öyleler.
“Domuz derisi post olmaz, eski düşman dost olmaz” diye bir atasözümüz vardır çok doğrudur…
Onların topu İstiklal Savaşımızdaki yedikleri tokadı asla unutamadılar.
İşte bu ikiyüzlü emperyalistler yarattıkları kukla devletlerden tekinin başbakanını araya koyarak Türkiye’ye ültimatomu çektirdiler.
Efendim, Türkiye’yi istemiyorlarmış, Türkiye derhal Irak topraklarından çıksınmış…
Yoksa Türkiye’yi işgalci ilan edeceklermiş.
Vay utanmazlar vay!
Irak Hükümeti madem bu kadar yürekliydiler, Türkiye’ye kafa tutabiliyorlar zamanında bir milyon Müslümanı katleden Amerika işgalinde neden ülkelerini koruyamadılar?
Türkiye’den yardım istediklerini unutmuşlar ve güya Müslüman olacaklar, haçlılarla işbirliği içine girmişler.
Erdoğan feveran etmekte haklıdır zira dediği gibi IŞİD bahanesiyle orada mezhep savaşı çıkartmak ta isteyebilirler.
Irak’ı işgal ettikleri zamanlar aynı binada oturan canciğer komşuları bile birbirlerine düşürmüşlerdi.
İnsanlar birbirlerine saldıracaklar Kürtler, Araplar, Türkmenler yani Sünniler ve Şiiler otonom bölge isteyecekler.
Yani merkezi örgüt yapısını, hiyerarşiyi ortadan kaldırtacaklar ve çok kan dökülecek, onlarda Irak’ı daha küçük parçalara bölecekler veya sadece kendilerine hizmet edecek bir yönetim yapacaklar.
Haçlıların amacı bir ülkeyi korumak, kurtarmak değil petrolü, doğal zenginlikleri aralarında pay etmektir.
Bunu anlayamayan zavallı aciz beyinler…
Haçlıların çekindiği nokta sanıyorum ki Türkiye oraya girerse bir mezhep savaşına izin vermeyecek ve onların planları da suya düşecek!                                                                  ***
Aklıma gelen bir düşünceyi de sizlerle paylaşmak istedim.
Bu 36 ülkenin bir araya gelerek Musul’a girmeleri beni düşündürüyor.
Sanki daha büyük projeler içindeler.
Hep söyleniyordu değil mi, Suriye’den sonra sıra Türkiye’ye gelecek diye.
Ergenekon davaları ve daha sonra FETÖ darbe girişimi ile Türk Ordusunu darmaduman ettiler. Daha sonra Suriye bataklığına çektiler.
Ordumuz bir yanda PKK ile savaşırken şimdi Irak topraklarında oldukça derinlere giderek savaşıyor.
Henüz kendi silahımızı, bombamızı tankımızı, savaş uçağımızı, toptan söylersek harp gereçlerini üretemiyor, dışarıdan alıyoruz.
Ve durmadan tüketiyoruz.
Artık savaşlar eski dönemlerdeki gibi kılıçla, tüfekle olmuyor.
Elin gâvuru bir düğmeye basıyor roket fırlatıyor, daha doğrusu kimyasal ve nükleer silahlar konuşuyor.
Bize başta Amerika olmak üzere birileri ambargo koyarlarsa ne yapacağız?
Allah korusun 3. Cihan harbi çıkarsa ki biz ne yapabiliriz?
Sokaklara çıkmakla tepemize yağan bombaları durdurabilecek miyiz?
Tüm bu başımıza gelenler AKP Hükümetinin beceriksiz politikaları ve Erdoğan’ın Suriye, Esat takıntısı yüzünden geldi.
Erdoğan halen ortalık güllük gülistanlıkmış gibi başkanlık derdinde.
Buna da kasap et koyun can derdinde derler.
Erdoğan’ın söylediğine göre millet istiyormuş…
Hangi millet istiyor acaba?
Bunca işsizlik, yoksulluk, savaşlar, şehit haberleri o başkan olunca bitecek mi yani?
Hadi canım oradan.
Kim kimi kandırmaya çalışıyor…
Tehlike içindeyiz. Yarın neler olacak bilmiyoruz.
Musul’un Kürtlere ve PKK’ya verileceği, Irak’taki IŞİD’in de Suriye’ye gönderileceği konuşuluyor.
Amerika’nın esas kara gücü PYD, PKK değil bence yarattığı IŞİD’dir.
IŞİD ‘i bombalıyorlar lâf…
Buna da inanmıyorum.
Önceden haber veriliyor boş alanlar veya içinde sivil halkın olduğu yerlere bomba atılıyordur.
Geçtiğimiz Eylül ayında hatırlarsanız Amerika Birleşik Devletleri öncülüğündeki koalisyona ait savaş uçakları, IŞİD hedefleri yerine Suriye ordusuna ait bir askeri üssü vurmuştu.
Yanlışlık oldu deyiverdiler.
Ha… Bir de  Ekim 1992 tarihinde, Ege NATO Kararlılık Gösterisi-92 Tatbikatında Türkiye Cumhuriyetini temsil eden Muavenet isimli gemimizi bilerek vurmuşlardı.
Beş Türk denizcimiz şehit olmuş, 22 denizcimiz yaralanmıştı.
Özür dilediler.
Bunları unutmamak gerek.
Neden bilerek dedim çünkü o tatbikatta gerçek silah ve mermi kullanmak yasaktı.
Türkiye üzerine oyunların oynandığı dönemde Bahçeli’nin başkanlık konusunu dile getirmesi abesle iştigaldir.
Kendi koltuğunu düşünen ve her zaman AKP ye değnek olan, MHP’yi iktidar yapmaya çalışacağına AKP’yi iktidarda tutmaya çalışan bu şahsı vatansever gerçek MHP liler demokratik yollarla artık indirmelidirler.

Tünay Süer
20.10.2016

Yorum Gönder

[blogger][disqus]

Kemalın Askeri

{blogger#https://www.blogger.com/profile/11745102543774252838}

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget