Ey Fethullah Efendi, senin yatacak yerin olacak mı ? - Tünay Süer

Kılıçdaroğlu neden katılmadığını şöyle izah etti. Niye katılmadım? Ben anayasaya sadakat konusunda yemin ettim. Yeminimize bağlıyız, namusumuza bağlı olduğumuz için.

Ey Fethullah Efendi, senin yatacak yerin olacak mı ? - Tünay Süer
TSK’nın Kozmik Odalarının aranması şimdi anlaşılıyor.
Bülent Arınç’a suikast iddialarının Fethullah Gülen’in Amerika’daki Malikânesinden yapıldığı iddia edilmişti.
O zamanlar çok kimse gibi ben de hadi canım demiştim.
Yalnızca Atatürk ve cumhuriyet düşmanı gerici bir din adamı olduğunu sanıyordum.
Meğer sadece gerici bir din adamı olmakla kalmamış, Amerika ajanlığı yapıyormuş.
Ergenekon Davalarının kumpas olduğu Erdoğan tarafından söylenince onun bir vatan haini, Amerika’nın casusu olduğunu anlamıştım.
15 Temmuzda bu çete reisinin her şey yapabileceği meydana çıktı.
TSK’nın Kozmik Odası görev verilen hâkim tarafından tam 26 gün aranmıştı.

Türkiye üzerinde oynanan oyunlardan en önemlisi buydu.
Askeri sırlarımız bu hain adamın katkılarıyla Amerika’nın eline geçti.
Tabi bu arada günün Genelkurmay Başkanı Necdet Özel’in arama izni vermesi de asla affedilemez.
FETÖ çetesinin oluşumunda da Eski Genelkurmay başkanı Necdet Özel’in katkısının olduğunu Emekli Tuğamiral Fatih Ilgarın Sözcü Gazetesine verdiği röportajdaki iddialardan öğrendik.
Tevekkeli değil kumpastan mağdur olan personeline hiçbir zaman sahip çıkmamıştı. Bizler de sanıyorduk ki iktidarın emrinde, talimatları uyguluyordu.
Meğerse iddialara göre talimatı başka yerden alıyormuş.
Bir de ne var biliyor musunuz, TSK’nın içine aldığı FETÖ cü komutanlar yüzünden PKK ile çatışmalarda başarılı olamıyorduk.
Her gün gelen şehit haberleri ile sarsılırken bir gün üzüntüden öylesine perişan olmuştum ki TSK’ne bozuk atmıştım yazılarımın tekinde.
Hani siz dünyanın sayılı ordularından teki, Avrupa’nın 2. büyük ordusuydunuz…
Ne oldu sizlere ya?
Nerede kurmay subaylar, komutanlar?
Neden doğru dürüst bir strateji belirleyemiyorsunuz da gencecik askerlerimiz şehit oluyorlar?
Aklıma gelenleri yazmıştım.
Şimdi kalkmış içinin yandığından söz ediyor Özel Bey…
Hadi canım oradan…
Davutoğlu deseniz güler yüzüyle boyundan büyük yanlış politikalarıyla Türkiye’yi içinden zor çıkılacak bir açmazın içine sürükledi.
Gerek Fethullah denilen hainin gerekse onunla birlikte hareket edenlerin yatacak yerleri olacak mı acaba?
                                                                ***
Bugün Adli Yıl Açılışı Cumhurbaşkanlığı Sarayında yapıldı.
Kılıçdaroğlu ve Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu katılmadılar.
Erdoğan yaptığı konuşmada:
  "Külliye  (!) milletin mekânıdır. Burada tören yapılması yargının bağımsızlığına gölge düşürmez, güçlendirir. Yenikapı ruhuna uygun davranılmalıydı" dedi.
İşte onun bu sözlerinde kendi başıma oturduğum odamda sanki beni duyacakmış gibi,
“Sen Yenikapı ruhuna uygun davranıyormusun” diye bağırdım…
                                                                   ***
Kılıçdaroğlu neden katılmadığını şöyle izah etti.
Niye katılmadım? Ben anayasaya sadakat konusunda yemin ettim. Yeminimize bağlıyız, namusumuza bağlı olduğumuz için.
“Açılışın yapıldığı yerin tartışmalı bir yer olduğunu, maliyetinin bilinmediğini, AK SARAY la ilgili çeşitli mahkeme kararlarının olduğunu, saydamlığı savunması gereken yargı için uygun olmadığını söyledi.
Aksi bir tablo çizerseniz yargıyı siyasallaştırırsınız. Yargıyı siyasallaştırsanız nasıl adil karar verecek?
“Siz adli yılı açtınız. Bir de, siyasi konuşma yapıyorsunuz. Bazı alanları suç kapsamında belirtiyorsunuz.
Davaları hızlandırın diyor, bir de talimat veriyor…
“Yargıyı arka bahçeniz yapamazsınız” dedi.
Evet, Kılıçdaroğlunun sözleri kısaca böyleydi.
                                                                    ***
Her gün yüzlerce kişi kadın erkek gözaltına alınıyor, tutuklamalar yapılıyor.
Şimdi basından okuduğuma göre cemaatle bağlantılı oldukları değerlendirilen 543 hâkim ve savcı meslekten ihraç edilmişler.
Hay Allah cezasını versin, ne FETÖ müş be…
Bu gidişle Türkiye’nin % 50 si tutuklanacak her halde!
Peki, anlayamadığım nokta, Erdoğan’la kardeş kardeş geçindikleri günler, yıllar seçimlerde akıl veriyordu.
 “Gerekirse mezarlardan çıkartın yazın” diye değil mi?
Gözaltılar uzayıp gidecek gibi.
Mademki bunca müridi vardı da neden parti kurup kazanamadı acaba?
                                                                ***
CHP ye buradan seslenmek istiyorum.
Laiklik tehlikede değil mi halen?
Anayasaya uygun olmayan KHK meler çıkıyor boyuna.
Gereğini neden yapmıyorsunuz merak etmekteyim.
Partiler kapatılsın diye mi bekliyorsunuz?
Millet CHP den eylem bekliyor.
Mesela Anayasa işgal edilmedi değil mi?
Taş atıldıktan, söz ağızdan çıktıktan, fırsat kaçtıktan, zaman geçtikten sonra, hiç bir şey eskisi gibi olmaz…

Tünay Süer
01.09.2016

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget