Ölümsüz Şairimiz Nazım İle Bir Düet

Bu hafta sonu şiiri olarak; Nazım HİKMET'in güzel şiiri, “Seviyorum Seni” şiiri ile tarafımdan yazılan “Nasıl İstersen Öyle Sev” isimli eski bir şiiri

Ölümsüz Şairimiz Nazım İle Bir Düet
Bu hafta sonu şiiri olarak; Nazım HİKMET'in güzel şiiri, “Seviyorum Seni” şiiri ile tarafımdan yazılan “Nasıl İstersen Öyle Sev” isimli eski bir şiirimi,tam anlamında olmasa da, bir benzetme yaparsak,düet tarzında diyebileceğimiz bir şekilde, peşpeşe birlikte yayınlıyorum.Umarım beğenirsiniz.

Hepinize iyi bir  haftasonu diliyorum.

Sevgiden uzak kalmayın.

Hayat boyu Sevin ve sevilin.


SEVİYORUM SENİ (Nazım HİKMET)

Seviyorum seni 

ekmeği tuza banıp yer gibi 

Geceleyin ateşler içinde uyanarak 

ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi 

Ağır posta paketini 

neyin nesi belirsiz 

telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi 

Seviyorum seni 

denizi ilk defa uçakla geçer gibi 

İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık 

içimde kımıldayan birşeyler gibi 

Seviyorum seni 

Yaşıyoruz çok şükür der gibi. 

NAZIM


NASIL İSTERSEN ÖYLE SEV (Güner YİĞİTBAŞI))

Nasıl istersen öyle sev,

Yeter ki; sev beni.

İstersen büyük sev,

Himalayalar gibi.

İstersen küçük sev,

Küçük karıncalar gibi.

İstersen azgın sev, 

Azgın dalgaların,kıyıdaki kayaları dövdükleri gibi.

İstersen fırtına ve kasırga olup eserek sev,

Beni önüne katıp, yüreğinin içine süpürür gibi.

İstersen dörtnala koşup gelerek sev,

İpi göğüsleyerek kazanan yarış atları gibi.

İstersen yavaş ve aheste sev,

Kaplumbağa adımları gibi.

İstersen ateşler içinde yanarak sev,

Kor ateşin içine düşmüş gibi.

İstersen başımı döndürerek sev,

Kadehteki kırmızı şarap gibi.

İstersen yüreğime akarak sev,

Billur,saf ve temiz kaynak suları gibi.

İstersen sana açtığım kollarıma uçup gelerek sev, 

Gök yüzünden uçuşup savrularak yere inen,

Bembeyaz kar taneleri gibi.

İstersen mutluluktan ağlayarak sev,

Yağmur olup ağlayan bulutlar gibi. 

İstersen coşkuyla sev,

Coşarak akan nehirler gibi.

İstersen çağlayarak sev,

Çağlayarak akıp giden şelaleler gibi.

İstersen patlayıp sevgini üzerime püskürterek sev,

Lavlarını püskürten yanardağlar gibi.

İstersen bedenimi ve yüreğimi yakarak sev,

Kızgın bir güneş gibi.

İstersen hasretle sev,

Kuruyup çatlamış toprağın suyu emen  hasreti gibi.

İstersen şakıyarak sev,

Bülbül'ün gül'ü sevdiği gibi.

İstersen gizlice  sev,

Yüreğinde saklar gibi.

Sadece beni sev,yüreğinin tek sahibi gibi.

Nasıl istersen öyle sev,

Yeter ki;Ölesiye ve yürekten sev beni.

Güner YİĞİTBAŞI


Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget