Yurttaşlık Hakkımı Arıyorum - Gündüz Akgül

AKP, yaklaşık 12 yıldır iktidar…
Bu sürenin 11 yılında iktidarını bu gün suçladığı paralel ile paylaştı…
Tüm kamu kurumları birlikte yandaş hale getirildi…
Taraf olmayanlar, bertaraf edildi…
Yargı, yasalarla yürütme emrine alınmaya çalışıldı…
Yetkililerin kimi benden, kimi senden olsun diye üleşildi…
Şanlı Türk ordusunu birlikte yerle bir ettiler…
Kanıtlar, sahteliği raporlarla meydana çıkan dijital belgeler, gizli tanıklardı…
Ortak hakkında yayınlanmamış kitap yazanın kitabını bombaya benzetildi…
Ortaklık bozulunca bu kitabı yazanın tutuklanması eleştirildi…
Gel zaman, git zaman hesaplar tutmadı…
Ülkeyi sen mi? Ben mi? Yöneteceğiz sorunları çıktı…
Birde ne görelim, yolsuzluk görüntüleri kasalar, dolarlar, ses tapeleri…
Ortalığı toza, dumana buladı…
Paralel çetenin orduya kumpas yaptığı savlandı…
Ortaktan yakınmalar (şikâyet) başladı…
Açıkça, “Ne istediniz de vermedik?” diye önceki ortaklık açığa vuruldu…
Ortak haşhaşi, çete, paralel, oluverdi…
Bu nitelikleri taşıyan ortağın, ana muhalefetle işbirliği içinde olduğu ve iktidarı yıkmayı amaçladıkları, alanlarda, salonlarda, grupta bağıra, çağıra dile getirildi ve getirilmeye devam ediliyor…
Ceza Yargılaması Yasasında, işlene suç yakınmaya bağlı ise soruşturulması yakınanın başvuruşu, resen (doğrudan)  soruşturulan suçlardan ise doğrudan Cumhuriyet Savcısının harekete geçmesi ile soruşturulmaktadır.
Sayın Başbakanın, her platformda dile getirdiği, “Pensilvanya ile ana muhalefet hükümeti yıkmak için işbirliği yapmışlar” suçu ile “Orduya kumpas kuruldu” suçu, resen kovuşturulması gereken suçlardandır…
Türkiye Cumhuriyetinin bir yurttaşı olarak;
Bu konuda Cumhuriyet Savcılarını göreve çağırıyorum…
 Başbakanı, bu konudaki tüm kanıtları Cumhuriyet Savcılarına vermeye davet ediyorum…
Başbakanı, Ordu aleyhine açılan davalarda (Ergenekon, Balyoz, Askeri casusluk) kumpas kuran, bu kumpası uygulayan tüm yetkilileri kanıtlarıyla birlikte Cumhuriyet Savcılığına bildirmeye davet ediyorum...
Cumhuriyet Savcılarından, bu suçları işleyenler kim olursa olsun soruşturmalarını istiyorum…
Bunları yapmadığı takdirde, üyesi bulunduğum ana muhalefet partisini Pensilvanya ile ortaklık kurarak hükümeti yıkmaya çalışmakla suçlayan Başbakan, müfteri (iftira atan kişi) olarak ilan ediyorum…
Bu istekler benim yurttaşlık haklarımdır…
Haklarıma sahip çıkmaya da yasal hakkım vardır.

25.06.2014
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget