Ziraat'i insanlığa davet ettiler! - Necati Doğru

Sayın Necati Doğru

Ziraat Bankasını nadasa bırakma kampanyanızı ben ve eşim yürekten
destekliyoruz. Hesabımız olan iş bankasını aradık oradan aldığımız
bilgiyi size iletiyoruz.
Bunu yayınlarsanız bizim gibi destekleyenlere
yol göstermiş olursunuz:

Evvela posta haneye gidilerek "E-Devlet şifresi alınacak"Bu  şifre ile Türkiye.gov.tr ye girilerek, şifre yazılacak. Ve  SGK'dan
banka değişikliğinde bulunulacağı bildirilecek.
Sonra ilgili bankaya bildirilecek.
Onlar temasa geçecekler.
Ziraat’i insanlığa zorlamış olacağız.
Selamlar

Xxx

Sayın Necati Doğru,
Dursun Çiçeğin eşine yapılan kin ve öfkeyi kınadım,
uygulamayı eleştirdim. Ben de ilk iş kredi kartımı iptal ettireceğim.
Emekli maaşımı da İş Bankasına aldıracağım.
Mustafa Kökten

Xxx

Sayın Necati DOGRU,
Selam ve saygılarımı sunarken, her gün olduğu gibi bu günkü yazınızı da bir  solukta okudum.
Ziraat Bankası yönetiminin, kendi iç problemi olmayan bir sebeple, 30 yıllık basarili bir çalışanına uygulamış olduğu bu zülüm tayini üzüntüyle okumuştum…. Bu atamayı yapanların, kendi çalışanına, bir bayan ve anneye, aile kurumuna, hak ve hukuka, adalete saygısı olmayan insanlardır. Bu bankada olan hesaplarımı, yıllardır devam eden maaş hesabimi ve 2 adet kredi kartımı hemen iade edip, kapattıracağım. Bu acımasız atama ayıbı, bunu yapanların yüzünde sonsuza kadar kaybolmayacaktır.
Av. N.S.

Xxx

Necati Bey,
Ziraat Bankası yazınız için tebrik ederim. Bu duyarsız toplum için hala mücadele etmek ayrı bir sabır işi. Emekli maaşımı Ziraat'ten Atatürk'ün bankası İş Bankasına aldım. Kolay gelsin.
Bir okur.

Xxx

Sayın Necati Doğru,

Henüz suçluluğu kanıtlanmamış, hüküm giymemiş bir kişinin 30 yıldır çalıştığı üstelik Ankara Yenişehir gibi en büyük şubesinin müdürlüğünden alıp önce Ümitköy’e, sonrasında Ardahan’ın Hanak kazasına süren Ziraat Bankası ile mevcut ilişkilerimizi kesmeye çağıran kampanyanızı gönülden destekliyorum ve bu iletiyi tüm emekli arkadaşlarıma gönderiyorum. Şahsi maaş hesabımı daha önce bir özel bankaya aktarmıştım, yarın da eşimin emekli maaşını Ziraat’ten alıp bir özel bankaya aktaracağız.
Saygılarımızla
Murat Mızraklı


Xxx

Merhaba,
Dün yazınızı okuduktan sonra 4500 liralık hesabımı kapattım. Ben
20 yıllık TC vatandaşıyım Bulgaristan göçmeni matematik öğretmeniyim.
Bir okur.

Xxx


İyi günler,

Ziraat Bankası’nı protesto etmek hiç akılımıza gelmemişti doğrusu… Çok haklı olduğunuzu düşünerek sabah gidip hesabımı kapattırdım. Nedenini sorarlar mı diye bekledim ama sormadılar. Haksızılığa ses çıkartmak adına üzerime düşeni yaptım ama elden daha fazlası gelebilseydi keşke… Size de çok teşekkür ederim.
Sevgi Akpınar.

KUTU
(Uyan Borusu)

Bu tayin de
Ankara’da oldu!


Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi’nin Tıp Fakültesi’ne 32 kişilik akademisyen personel alınacağı ilanı çıktı.  Profesör Gülümser Heper, “bu ilanda bir kayırmacılık, kollamacılık, torpil kokusu var, alınacak kişiler belli. Çünkü aranan koşullar o isimlere göre düzenledi” diye özetlenebilecek bir  ihbarda bulundu. Ankara Tabib Odası da Ankara’da bir notere başvurdu ve ;” İşte 32 isimlik liste. Bunların tayini yapılacak. Şike alım yapılacak.” diyerek noterden tescil istedi. Atanan isimler belli oldu. 31 isim (sadece 1 fire) notere verilen liste ile aynı kişiler olduğu belgelendi. Ankara Tabib Odası, Ankara 5. İdare Mahkemesi’ne “bu torpilli atamalar iptal edilsin” diye baş vurdu. Mahkeme heyeti, “Noterden tescilli kayırmacılığı” iptal kararı aldı. Sonra üst mahkemeye gidildi. Üst mahkeme ise noterden tescilli torpilli atamayı hukuka, adalete, eşitliğe uygun buldu. Şimdi Ankara 5. İdare mahkemesi davaya yeniden bakacak.

Necati Doğru

Yorum Gönder

[blogger][facebook][disqus]

Kemalın Askeri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget